Summan av allt
I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!
Kram, G.
I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!
Kram, G.
Sitter nu och byter tapeter på hallväggar, vardagsrum, sovrum på internet. Så skoj men jag har inte hittat den jag föll för i affären .
Verkar som de flesta av er sitter hemma och myser ikväll. Det gjorde vi igår. Trodde faktiskt att det skulle bli en lugn hemmakväll ikväll också innan min väninna skickade ett sms om middag. Blev så glad!
Lapinette:Tack så hemskt mycket, du är bara för söt!Är helt slut orkar inte ens röra mig från soffan.
Ni kommer att stormtrivas.Vi bor på en gata som korsar rörstrandsgatan, älskar vasa/birkastan.
BFS:Tackar!Vissa bilder är tagna av en vän till mig som är fotograf och vissa är tagna av våra bröllopsgäster.
Kram,
zea
Zea - stort grattis! Vad vackra ni var!
Har precis kommit hem fran en trevlig kväll. Har varit pa stand up komedi med Magnus Betnér. Det var längesen jag skrattade sa mkt.
Zea! Jättestort GRATTIS till er! Fantastiskt så vacker du är.... Verkligen bra och levande bilder!
Nyss hemkommen från favvo stället Alex's Sushi! Ganska ok att tacka nej till sista utestället för att i stället komma hem och dricka en kopp vitt te framför datorn! Kommer nog vara glad för det i morgon....
Zea, sitter här i Shanghai med iskalla fötter och lyssnar på byggarbetsljud, omgiven av apelsinskal, nu vill man bara copy-pasta in sig själv i festbilderna, och du - WOWWWWW!
Enormt grattis och du har verkligen en grym stilkänsla, utan att det såg stelt ut. Superfint med slöjan! Klänningen satt som en handske på dig, skitsnyggt.
Min tjejmiddag igår var ljuvlig, maten blev kanonlyckad och snacket flöt otvunget mellan politik, religion och tjejgrejer (vaxning, kläder osv) . Jag var extra uppåt eftersom mannen ringt mig från Prada-butiken på rue st. Honoré tidigare och meddelat att han köpt "min" väska! Jag hade gett honom ett par alternativ men han hittade den jag helst ville ha, dvs samma som finns i butiken i Shanghai (fast 40% dyrare).
Min första lediga ensamdag har jag firat med en mysig pedikyr där jag småsnackade med en trevlig marknadschef för ett stort livsmedelsföretag vars reklam jag var huvudansvarig för i Skandinavien, för bara ett halvår sedan! Coincidence! Nu käkar jag pomelo så att kärnorna flyger, snart kommer min privatfröken för att konversationsträna mig i 1,5 timmar. Sen ska jag gräva lite djupare i min underbara hög av trashiga DVD.
Ha en mysig söndag med REN LUFT. Tror jag håller på att få bronkit, verkligen. MLK, krya på dig! Sov, drick vatten! Lyssna på Josh Rouse!
Kram, G
Stålis, jag är beroende av Broccoli! Wo TAI xihuan xi lanhua! Glad nationaldag på dig förresten ;) Kom f ö till skolan igår bara för att konstatera att halva klassen, jag inkluderad, var svidade i knallrött. Subliminala budskap från regeringen måntro?
Brud Juni. Håller med dig till fullo, mognad är att acceptera bristen på kontroll och, uhm, som den mysiga Gem-låten lyder: "just sit back, enjoy the ride".
Gemma, vad betyder Wo TAI xihuan xi lanhua? Du tappade mig efter "wo".. ;)
Nationaldag/Helgdag är det verkligen.
Var och handlade mat innan, och höll på att vända tillbaka när jag såg hur MYCKET folk det var vid Vanguard, ett enormt grönt supermarket, där vi handlar mat.
Det var helt sanslöst mycket folk ute!
Nu vågar jag mig inte ut mera på ett tag, ska glo på en DVD nu då det har börjat regna igen här. Imorse när jag var ute på en powerwalk var det fantastiskt fint ute, kanske 27 grader och en lätt skön bris, och precis när jag kom hem igen så började det hälla ner, och har inte slutat sen dess.
Gemma, hur ser Pomelon ut inuti?
Jag har ätit en ljusgrön, handbollsstor, apelsinskalsliknande frukt. Påminde lite om grapefrukt men inte i närheten så god. Det kan inte vara den du menar?
Oh, oh, vilken väska är det som din hubby har lagt vantarna på?