Summan av allt
I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!
Kram, G.
I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!
Kram, G.
Ehhh...vet inte heller vem hon är. Jag var inne och testade i förra veckan och blev till 64 % lik någon som jag inte heller vet vem det är. Visst låter jag förvirrad?!Jag ser aldeles för lite på amerikanska serier verkar det som. Ska in och kolla igen för jag har glömt de som kom strax efter de där 64 %.
Gemma - du är i KINA...så exotiskt för oss stackars nordbor. Själv satt minman och skrev om sin kollega som just kommit hem från Rom och Positano solbränd och utvilad. Jag behöver SEMESTER! Har fortfarande en förkylning i kroppen, mens och är trött och glåmig.
Visst, kameran är nedpackad för ikväll liksom tumstocken. Hoppas, hoppas vi inte blir besvikna. Har mailat en bunt med bilder till Izunia för att få lite råd.
Utvandraren: På det andra fotot såg jag ut som Gloria Estefan... något får mig att tro att ansiktsvinkeln styr ganska mycket, men tack :)
Gemma - ser din man ut som Jessica? Oj, ska på lunchen kolla vem O ser ut som ...men jag tror jag redan vet.
Har aldrig sett Smallville, det är en serie ?Men jag har sett bilder på Kristin Kreuk, hon är väldigt söt, men jag hade nog också gissat på Audrey Hepburn eller någon annan sval, klassisk, sofistikerad kvinna!
Min man är supersöt, men ingen hunk som Brad Pitt. Däremot så brukar kvinnorna vara ute efter honom här, det är sant. Bara senast på frisersalongen för ett par dagar sedan så kommer en kvinna fram till mig och säger: "My friend thinks your husband is very handsome".
Vad ska man säga då?
Kul för henne, liksom.
Stålis - nej, kul för dig! Det är ju du som har denna hunk som blivande man.
Lapinette: Den Shanghainesiska solbrännan består av smog. Ska bli rysligt trevligt att se sig om litegrann i landet. Det finns ju en hel del alterntiv.
Och hörnini, nästa vecka är vi lediga för det är månfestival. Den traditionella kärlekshelgen. Kineserna har värmt upp i säkert en månad med "mooncakes" i konstifika askar. Stålis, har du testat?
Lapinette: Ja, min man blev 71% Jessica Simpson. I swear.
Låter trevligt med en kärlekshelg. Vilken helg är det?
Uhm... stålis? När är månfestivalen?
Lapinette: Vet bara att det är nästa vecka. Plus nationaldag.