Summan av allt
I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!
Kram, G.
I flera veckor har jag funtat på ett namn som är tillräckligt omfångsrikt. Jag tror jag har det nu. Enjoy!
Kram, G.
Jag älskar!! logon på Firefox....
Lycka till!!
...tror du får träff på Audrey Hepburn....
mlu, hur såg kalsongerna ut? Var det vanliga briefs eller sådana där stora tält som vissa män envisas med att använda?
Skrattade gott i alla fall.
Har ni varit med om många förlorade bagageincidenter? Från år 1999, då jag var med om det första gången i Frankrike, har jag varit med om det sex eller sju gånger. Det tycker jag är mycket! Det är först nu detta året som jag faktiskt inte har varit med om något liknande, men ett tag där trodde jag att det var mer regel än undantag att väskan skulle komma bort.
Utvandraren, vill du skapa en hemsida eller bara ha en sida där du kan ladda upp bilder och skicka länken vidare?
Jag använder www.photobucket.com, deras sida är superbra. Men där kan man bara ladda uppbilder och skicka länkar, som sagt.
Testade ett foto på mannen nyligen i myheritage.com. Han fick träff på Brad Pitt och Matthew McConaughey eller vad han nu heter... men det stämmer ju inte alls..;)
Han är mycket finare än de två tillsammans!
Eeeeh... nån som vet vem Kristin Kreuk är..? Jag är 90% hon.
Åååå utvandraren du är alltför rar ;) Stålis: du lär behöva mota bort kinesfröknar med elpåfösare om så är fallet.
Oj 90%...
Jag har aldrig träffat mer än mina 78%. Ska genast ut och söka upp Kristin K!
Stålis ska kolla upp ditt tips... låter bra!
Jag hade allt önskat mig lite Brad i min man om jag kunde, men han är mer lik bad-boy Robbie Williams och Ashton då! Måste säga att jag aldrig sett Stalin i honom....
GEMMA! Det är ju SUPERVACKRA flickvännen till Clark i Smallville.... Smäller av!!
Eeeeh... och min man ser ut som Jessica Simpson.
Det här kommer att ta lång tid att smälta.
Fast... han är snäll i alla fall.