• picachu

Porrsurfar era killar?

Jag skulle allt bra gärna vilja veta. För bilden som tjejtidningar och kvällspress ger, är att 75% av alla killar i åldrarna 20-35 (typ) använder porr regelbundet.

Jag köper inte det. Min man gör det inte. Eller har jag blivit grundlurad? (för i så fall får han väl säga till så kan titta ihop)

Hur är det med era killar? Kollar de på porr? Vad tycker ni om det?

• Svar på tråden Porrsurfar era killar?
  • pickolina

Nej svartsjuka är absolut inte lätt att styra över, även om man vet att det egentligen kanske är en irrationell känsla.. Så är det ju med alla känslor.

Det jag menar är inte när killarna har "cybersexuella" relationer med främlingar, vilket jag oxå tycker är fel...jag menar när de har det med tjejer de känner, då det faktiskt handlar om verkliga relationer och verkliga känslor och inga opersonliga fantasier...

Hur som helst så förstår jag dig "strikeapose", om du har tråkiga upplevelser i bagaget så blir situationen lite annorlunda än om det bara vore så att du var osäker och därför inte klarade av att hantera hans porranvändande...

• strikeapose

Nu är det jag igen. O jag sitter framför datorn o är i princip spyfärdig. En snabb koll i filer som användes så sent som i går visade att min sambo tittat på porr som gör mig mörkrädd. Nu pratar vi inte bara "vanlig" in-ut-porr utan ett klipp med en tjej som blir rejält förnedrad. Mer än så vill jag inte gå in på det här, men jag blir så jävla illamående. Är det ngn som har tips på hur jag ska ta up detta m honom?

Kom inte med några moralkakor om att var o en ska få ha sitt privata i fred - SJÄLVKLART är det så o jag lever i vanliga fall efter samma tes. Men eftersom flera faktorer indikerar på att han tittar på filmer som jag direkt äcklas av har gjort till att jag gjort några enkla kollar i datorn. Det behöver lixom inte vara hacker....O tilläggas bör även att jag inte tillhör den känsliga typen som skulle förfasas över gangb*ngs eller annat. Jag har trots allt sett en hel del porr i mina dagar.

Han är världens finaste o snällaste kille o jag älskar honom över allt annat. Men hör det här till sådant han går i gång på (läv: våldsporr) så vette fan om han är den kille jag tror. Jag känner mig verkligen enormt frustrerad över detta. Är det ngn som varit med om liknande som kan råda?

• strikeapose

Oops, några märkliga meningar där ser jag men jag är verkligen upprörd just nu.

• Ellte

strikeapose: Antar att du måste prata med honom... Du kommer inte kunna glömma det du såg och det kommer aldrig funka om du ska försöka att behålla det för dig själv men samtidigt går och är konstant arg på honom för detta. Isåfall kommer det komma upp nån gång när ni bråkar om nåt annat... SÅ, prata med honom...även om det innebär att du måste erkänna ett övertramp MINST lika grovt som hans (dvs att bryta det förtroende han gett dig och klampa över hans personliga integritet)

• tattar-Emma

Så länge det är er gemensamma dator ser jag inget fel i att du tittar på vilka filer som använts.

Jag tycker du ska prata med honom. Fast har inga förslag på hur du ska säga. Visst kan man tycka att porr = fantasti = harmlöst, men du borde i minsta fall kunna kräva att han inte lägger saker som äcklar dig på er dator där du kan hitta det.

• Swing

Prata med honom! Jag har inget emot att få en lagom dask i rumpan, eftersom min man gillar det, och det finns faktiskt tjejer som tänder på g-bang osv. Vi är emellertid båda överens om att rent våld, tvång, toa, barn osv. INTE hör ihop med sex, för vår del.

• Fino

strikeapose, vill bara säga att jag känner igen känslan. Har dock inte varit med om exakt samma sak men däremot vet jag hur det är att bli så överraskad över något man ABSOLUT inte trodde om sin partner.

Jag har haft problem med datan och inte hängt med tråden, men läst nu ikapp...
    Jag tycker att du tar upp diskussion med honom om vad du såg på ett lugnt och sansat sätt.
    Inte anklagande för då kommer han neka som min man gjorde. Samtidigt var beredd på att han kommer säga att den hamnade där av misstag eller så...

Var det fler filmer?eller bara en film?

För er andra som skrev att man inte ska vara svartsjuk. Det hade jag inte varit om han inte hade från början i alla dessa år smygit med det och dessutom ogillat att jag skulle använda sex leksaker för min privatliv. Jag gjorde ju inte det. men eftersom han gick bakom ryggen på mig så väcker det känslor.

• Fino

hur har det gått strikeapose?`nyfiken

• vemod

Ja vad ska jag säga..har själv upptäckt något idag som jag inte trodde var sant..å vet inte än om det är än...känns som att jag drömmer. Kollade i min killes dator (inte för att vara nyfiken, hade ett uppdrag)upptäckte mer än vanlig porr, porr som jag aldrig kommer att stå för då jag varit utsatt själv. Han nekar naturligtvis. Säger att det måste vara en hacker typ... men jag har sett att sidorna och nerladdningen har skett när jag jobbat..är inte det konstigt??? Hur ska jag bete mig? Hur konfrontera? Jag vill sköta detta smart..Hjälp mig!!!!

• linasägerhej

Hemma hos oss är det nog mest Jag som står för porr-surfandet.. :D
    Porr-filmerna däremot, ser vi tillsammans

Svar på tråden Porrsurfar era killar?