Vemod,
jag är så ledsen för din skull
kan säga såhär
jag är så arg på min man, han ljög rakt upp i ansiktet på mig också,Jag har bevis , tidpunkt och att han laddat ner en mängd.
Nu var det mest vanlig porr, vanliga o vanliga ja big tits hit och dit och virtual... sådana som det ser ut på kameran att man sjlv har sex.
Man blir sårad att de inte står för vad de gjort, idag har han erkänt allt (vad jag vet) och säger att han måste ha ljugit för sig själv. Jag är rätt naiv och oskuldsfull efter denna händelse så går jag runt och tycker att alla män ljuger. Då mina vänner säger , "nej min man tittar inte han har ju män"
flinar jag och samtidigt blir jag lessen. För jag trodde ju så en dag.
Inget fel ifall han tittade och förklarade att det fyller en behov hos honom, gav mig en ärlig chans att förhålla mig till det men ärligt talat att ljuga i flera år. Vem vet vad de mer kan ljuga om?
KLart det finns porr som kan vara egggande, men jag har svårt för gangbang filmer och även min man säger att han inte föredrar dem. Men samtidigt snackar vi om alla unga killar och deras syn på sexualitet. Så påstår han " men hon är ju med på det" och då tänker jag men aja...killar resonerar annorlunda...
Önskar jag hade gömt något för honom i alla dessa år. Han ville inte nämna porr för tänk om jag fick för mig att titta (det ville inte han nog).SUUUUR