• picachu

Porrsurfar era killar?

Jag skulle allt bra gärna vilja veta. För bilden som tjejtidningar och kvällspress ger, är att 75% av alla killar i åldrarna 20-35 (typ) använder porr regelbundet.

Jag köper inte det. Min man gör det inte. Eller har jag blivit grundlurad? (för i så fall får han väl säga till så kan titta ihop)

Hur är det med era killar? Kollar de på porr? Vad tycker ni om det?

• Svar på tråden Porrsurfar era killar?
  • Fino

strikeapose
    Känner igen mig i dina tankar och tänker väldigt mycket som dig.

Nu konfronterade jag min snubbe som har lovat mig att inte såra mig så igen.Men det var känsligt för att han ville byta samtalsämne och säga att det där jag såg var misstag, hände typ 2 ggr bla bla bortförklaringar
    Tills jag sa till att jag har bevis och då föll paletten. Det har pågått i flera år.

Men om han gör det igen och inte är ärlig, då vet inte jag vad jag kommer göra.

För svartsjuka känner jag, när dessa han tänker på dessa tjejer istället för mig när han får lust och jag inte är hemma.

• Lena+Mattias=sant

Fino: jag tror han tänker på dig samtidigt som han ser på dem. Så gör iaf min kille oftast.

• Mastermind

Men, ni som blir avundsjuka på tjejerna i porrfilmerna; tänder ni _aldrig_ på nån annan än er partner?

• Clobberella

Mastermind: det undrar jag också! Jag tänder definitivt på andra än min sambo, och jag vet att han inte tycker att jag är den ända heta bruden i världen.

• skorpion -81

Fino

Jag känner igen mig i allt det du skrev till strikeapose. Min sambo lovade mig också att aldrig göra om det och hade en massa med bortförklaringar osv. han sa att han inte behövde kolla på porr och att allt var ett misstag då han inte ville förlora mig. Dum som jag var så trodde jag på honom, detta medförde att det hände fler gånger. Han kan nu erkänna att han förmodligen är sexmissbrukare och att kroppen har vant sig vid en viss dos varje dag. Vi fick vidta åtgärder mot detta som kunde hjälpa honom att hålla sig ifrån, tex så har vi ingen dator längre. Trist att det skall behöva gå så långt men tyvärr så var det den enda utvägen....

• skorpion -81

Och förresten så tänder jag inte på andra killar än min fästman... Låter konstigt kanske men han är verkligen the 1 för mig och jag har inte behovet att tråna efter andra, men alla är vi ju olika (med risk att låta som en moraltant :) )

• Mastermind

Alltså, jag har inte heller något "behov att tråna efter andra", men man kan ju helt klart tända på andra andra, utan att för den sakens skull vilja HA sex med den personen? Det är ju ändå stor skillnad på attraktion och att älska någon (och ja, det kan kombineras, men jag menar att om jag attraheras av någon annan så älskar jag inte den personen för den sakens skull, eller älskar min sambo mindre för den delen).

• Fino

Skorpion 81, tråkigt att höra men hur går det nu för er?

Han säger att han inte kollat så ofta men av vad jag har spårat och forskat har det rörts sig om tillfällen som 1 gång i månaden till perioder 2 ggr i veckan(då samlivet inte varit toppen)
    Så jag hoppas nu min snubbe inte är beroende av det.

Jo jag kan attraheras av andra men jag tänker inte på dem när jag får lust ,jag tänker på min man. Vad är det som är fel med det?

sedan kan jag säga såhär att jag frågat han om han kan sitta och tänka på oss när vi har sex, när han får lust. Han tycker att det är svårt och det kan han inte, tydligen har jag en bättre fantasiförmåga. Däremot hävdar han att när han ser filmerna då tänker han att vi har sex.(hur kan han tänka då när tjejerna påminner inget om mig)

FÖrvirrrad, någon som kan reda ut detta för min sega hjärna?

• skorpion -81

Jag förstår helt vad du menar! Jag menade bara att i mitt fall så känner jag ingen attraktion till andra och jag tycker själv att det är lite konstigt...

• skorpion -81

Fino

Det går bra för oss nu. Tilläggas bör väl att han surfade varje dag fast vi hade sex ca 2 ggr om dagen. Han har fått vänja sig av med det eftersom att surfandet inte är tillgängligt längre, mycket handlar nog om det.
    Dock så vet jag inte om han köper diverse tidningar när vi inte är tillsammans, och de kommer jag nog heller aldrig att få reda på. Stilla bilder känns ändå lite! bättre än en film om man måste välja...

Det här med att de tänker på oss när de onanerar har jag svårt att tro på.. Såg ett program om sexmissbrukare och de förklarade att de istället har med sig bilder från porren in i ert sovrum!!! Tänk dig att din kille tänker på någon porrfigur när han älskar med dig... Tycker att detta är skitjobbigt men man kan ju inte kontrollera människor tankar, tyvärr.

Svar på tråden Porrsurfar era killar?