• picachu

Porrsurfar era killar?

Jag skulle allt bra gärna vilja veta. För bilden som tjejtidningar och kvällspress ger, är att 75% av alla killar i åldrarna 20-35 (typ) använder porr regelbundet.

Jag köper inte det. Min man gör det inte. Eller har jag blivit grundlurad? (för i så fall får han väl säga till så kan titta ihop)

Hur är det med era killar? Kollar de på porr? Vad tycker ni om det?

• Svar på tråden Porrsurfar era killar?
  • tattar-Emma

Det är riktigt dåligt av honom, Fino. Att jag själv har en avslappnad inställning beror på att jag vet vad mina killar har gjort (och ja, jag garanterar att jag vet det, ingen av dem kan mixtra med en dator så jag inte märker det). Porren är ett mindre problem än oärligheten. Ni måste ha ett allvarligt samtal.

• soffan80

Fino
    Jag förstår precis hur det känns, sen kan man ju inte förstår heller varför dom titta på bilderna och nästa sekund duger man som man är .. men det är aldrig kul att upptäcka något sånt!

• picachu

urk, nej, jag skulle faktiskt må skitdåligt om min man satt och kollade på sån här hemmagjord porr med normalsnygga tjejer. Då skulle jag verkligen känna mig otillräcklig. För att så där skulle jag kunna se ut om jag (gick ner i vikt, hade en tatuering på armen istället för höften, hade gröna ögon, hade mindre bröst, hade större bröst, färgade håret, solade, inte solade osv) För mig är porrstjärnebrudarna så fjärran, en fantasi, att nog jag inte skulle känna mig lika kränkt.
    jag förstår nog känlan, att inte duga...

• Penny J

picachu...tänkte inte på det...men kan johnny vara ngt annat än sexig...?

• picachu

Penny J : Ja, i "Fear and Loathing" visar han på att han kan vara annat än sexig :D

Jag skulle vilja ha honom babysöt som i 21 Jump Street, gu' va kär jag var i honom på den tiden! Eller oförskämt vacker som i Chocolat, mmm det vattnas i ögonen på mig... Ja, ellr varför inte råbarkad som i Pirates of... rraurr!

Ooops! Sitter här och porrar mig med Johnny på ett offentligt forum. Sorry :D

• tattar-Emma

Stackars Johnny, om han bara visste :D

• picachu

tattar-Emma, ja han skulle allt bra må :D

• Lena+Mattias=sant

soffan80: kan du inte njuta av andra killars utseende även om du tycker din kille är finast? Isåfall varför skulle det vara annorlunda med din kille och porr. Det man ser är ju bara utsidan och det kan aldrig vara lika attraktivt som någon med en fin utsida oavsett hur utsidan ser ut.

• soffan80

Lena+Mattias=sant
    Nja jag låter säkert urdum nu men jag förknippa jämnt att killar *dräggla* över unga snygga tjejer som står nakna med silicon bröst och med en kropp som jag aldrig skulle kunna uppnå, medans jag tycker män som Mikael Persprant och Gary Oldman, Sean Connery är nice :-d
    Jag menar jag sitter inte och *dräggla* över nån som Markus Schenkenberg.
    Vet inte varför jag har en sån konstig syn säkert brist av dålig självförtroende och jag själv är överviktig. Uj detta blev långt!

• soffan80

usch låter som jag verkligen generalisera alla boys nu! usch missförstår mig inte!

Svar på tråden Porrsurfar era killar?