• picachu

Porrsurfar era killar?

Jag skulle allt bra gärna vilja veta. För bilden som tjejtidningar och kvällspress ger, är att 75% av alla killar i åldrarna 20-35 (typ) använder porr regelbundet.

Jag köper inte det. Min man gör det inte. Eller har jag blivit grundlurad? (för i så fall får han väl säga till så kan titta ihop)

Hur är det med era killar? Kollar de på porr? Vad tycker ni om det?

• Svar på tråden Porrsurfar era killar?
  • soffan80

jag gillar ju mer svensk el äldre filmer, som andra inte gillar haha , skulle se på emanuella som alla tipsade om höll ju på att somna, händer ju ingeting.. el den den danska filmern constance (el vad den heter) var också sövande.

• picachu

soffan80 : Emanuelle är sk*ttrist! De gör ju inte ens det på riktigt! :D

• soffan80

picachu
    ja verkligen
    då titta jag hellre på ridskolan där få man ju sig ett gott skratt åtminstone med drulle och vad nu gänget heter!

• tattar-Emma

Men ingen kan väl tycka att ridskolan är sexig? Där kommer vi in på det där med losers igen :D

• soffan80

tattar-Emma
    haha nä inte sexig men underhållande , kan ju va erotikdödande om man förvänta sig nått bra

• picachu

Hur e dom här rullarna med den där slemmige vänsterpartisten, ni vet, det blev värsta skandalen för några år sen? Är det typ Ridskolan?

• soffan80

picachu
    vet inte men han är väldigt lik honom måste jag säga, så det är säkert han, verkligen inte snygg nånstans *rys*

• soffan80

picachu
    hehe hittade en sida med vilka filmer han har varit med i . sv.wikipedia.org/wiki/G%C3%B6ran_Eurenius
    Ifall du bli sugen på att se nån film med han

• picachu

soffan80 , :D
    Haha! Fy, jag som är lite småpryd och kan bli generad av porrfilm. Det lär inte bli bättre av att de är fyllda med oattraktiva människor, haha! :D

• soffan80

picachu
    hehe såg att sidan jag skickade blev fel, så där hade du tur .
    Hoppas du kan sova gott inatt

Svar på tråden Porrsurfar era killar?