• picachu

Porrsurfar era killar?

Jag skulle allt bra gärna vilja veta. För bilden som tjejtidningar och kvällspress ger, är att 75% av alla killar i åldrarna 20-35 (typ) använder porr regelbundet.

Jag köper inte det. Min man gör det inte. Eller har jag blivit grundlurad? (för i så fall får han väl säga till så kan titta ihop)

Hur är det med era killar? Kollar de på porr? Vad tycker ni om det?

• Svar på tråden Porrsurfar era killar?
  • Janka

Så vitt jag vet kollar inte min sambo på porr i någon form. Han verkar ärlig när han säger det. Undersökningen gällde åldersgruppen 20-35 år. Undrar om det ökar eller minskar sedan.

• picachu

Pickolina - eller hur! handling är för mesar! hehe :D

*säger flickan som högst kollat på högst 7 minuter porrfilm i hela sitt liv för att hon blir generad*

• soffan80

pickolina
    det finns ju även gigantfilmer från Finland med , man få kolla vad det är för slags gigantfilmer, vi råkade få en med bara trekanter el andra grejer, man vill ju har som en godispåse blandade grejer

• pickolina

soffan80 - Jappz, jag ska undersöka saken.. *hihi* Vore guld att få tag på en bra film... Jag har haft många bra filmer på vhs men de blir slutkörda till slut... :D

• pickolina

Dessutom minns jag inte vad de hette så jag kan inte få tag i dem på dvs... haha... Sedan vill man kanske ha något nytt oxå...

• soffan80

pickolina
    haha jag förstå inte det
    Du bor inte i GBG el i närheten där, vi var inne i en rätt stor sexbutik där, som hade alla möjliga filmer plus att det stod ovanför olika kategorier med, det var ordning och reda i den affären

• pickolina

Nej jag bor i sthlm... Har varit inne i flera butiker och jag blir alltid förvirrad och rådvill pga att det finns så mycket att välja bland... :D

• pickolina

Mmm, jag har kollat ginza, cdon + discshop... :D Men jag saknar att ha någon att fråga liksom... :) Men jag får kika igen och kika på de där gigantfilmerna.. :D

Svar på tråden Porrsurfar era killar?