• picachu

Porrsurfar era killar?

Jag skulle allt bra gärna vilja veta. För bilden som tjejtidningar och kvällspress ger, är att 75% av alla killar i åldrarna 20-35 (typ) använder porr regelbundet.

Jag köper inte det. Min man gör det inte. Eller har jag blivit grundlurad? (för i så fall får han väl säga till så kan titta ihop)

Hur är det med era killar? Kollar de på porr? Vad tycker ni om det?

• Svar på tråden Porrsurfar era killar?
  • picachu

Ja, visst skulle man allt bra gärna vilja se en porrfilm där folk har det skönt, och det inte bara handlar om kön som åker in i hål, för att avslutas med ett c*mshot i ansiktet? Typ mjuk-hardcore, eller nåt?

Provade att kolla in Emanuelle-filmerna, men de var FÖR 70-tal och cheesy, plus att bruden var så slemmig.

• Agouza

Nej. Min blivande man gör det inte.

• picachu

Hmmm - cosmo ljuger!

*funderar*

Det måste vara drygt för killar att de utmålas som översexualiserade pervos som det enda de tänker på är att få till det. Med porrstjärnor, helst, men allt med två bröst funkar.

• pickolina

Jag tror ju personligen inte att denna tråd ger ett bättre/bredare perspektiv än cosmos undersökning... ;)

• Penny J

Ja Cosmo ljuger om mycket! Eller så är min sambo en väldigt onormal kille vad det gäller en hel massa saker. Eller så ljuger han...

• pickolina

Å jag är övertygad om att många killar gör det utan sin partners vetskap...så alla som svarat "nej" i denna tråd kanske har fel.... Säger inte att det måste vara så men det kan ju självklart vara så..

För att få ett korrekt svar så ska ju undersökningen ske genom att fråga just killarna och låta dem vara anonyma så att de vågar vara ärliga.. Och jag tror att cosmo gjort sin undersökning på just detta sätt. Hur många som var med i undersökningen och hur brett spritt över sverige de bodde kan man ju dock undra...dvs hur pass repressentativ är undersökningen gentemot verkligheten. Vilket självklart TS var ute efter från början...men denna tråd ger absolut inte några svar eller indikationer på att cosmo skulle ha fel.....

• pickolina

Klart att cosmo har fel i mycket, med tanke på att de generaliserar.... Men det betyder ju inte att de inte har rätt oxå...för det är ju just generaliseringar. Era män kanske ljuger eller hör till de 25% som inte brukar porr.... ;)

• pickolina

Jag menar, 25% är ju faktiskt ganska många killar.... ;)

• mammaK

Jag vill bara säga att jag är en av dom som VET att min sambo inte kollar.
    Men vet att det finns dom som ljuger om det.

• Penny J

Ja det är klart pickolina. Jag har ingen aning om min m2b porrsurfar eller inte men en hel del som skrivs i tidningar som typ cosmo är rätt taget ur luften också. Jag menar det generaliseras ju rätt mycket i sådana tidningar.

Svar på tråden Porrsurfar era killar?