• picachu

Porrsurfar era killar?

Jag skulle allt bra gärna vilja veta. För bilden som tjejtidningar och kvällspress ger, är att 75% av alla killar i åldrarna 20-35 (typ) använder porr regelbundet.

Jag köper inte det. Min man gör det inte. Eller har jag blivit grundlurad? (för i så fall får han väl säga till så kan titta ihop)

Hur är det med era killar? Kollar de på porr? Vad tycker ni om det?

• Svar på tråden Porrsurfar era killar?
  • pickolina

Mmmm, DÄR har vi nog anledningen att många killar gör det i smyg utan att informera sina flickvänner... *haha* ;)

• pickolina

Fast man borde väl känna sin partner så pass så man är ärlig om man vet att personen har en liberal inställning till porr...kan man ju tycka i alla fall.... Men som sagt, de kanske vill ha det för sig själva?! Jag har dock bara dejtat killar som mer än gärna inkluderat mig i deras porrintresse...men det är nog för att jag öppet visar att jag är med på sådant.... :D

•  Miss Cee

Vad jag vet så gör han inte det, inte reguljärt iaf. Det är inget som gör mig något, så jag tror inte att han skulle "Försköna sanningen" för mig. Men jag skulle störa mig om han satt framför mig och studerade andra, sitt eget sexliv kan man ju sköta mera privat..

Däremot så har jag varit tydlig med att jag inte vill att våra pengar går till att stödja porrindustrin (och alla pengar i det här hushållet är gemensamma) så vill ha nyttja porr/utviksbilder så får han hålla sig till sådana som han inte behöver betala för. Och det är en deal vi kan leva med både han och jag.

• pickolina

Miss Cee

Då blir jag nyfiken.. Vad anser ni om sexleksaker??? Är ni emot det oxå??? Du behöver självklart inte svara, blev bara nyfiken...

Jag älskar sexleksaker och tycker att det kan sätta krydda på sexlivet men sådana saker är väl egentligen oxå att stödja porrindustrin?!

• tattar-Emma

Ingen av mina har varit särskilt intresserade av porr så länge vi har varit ihop, däremellan vet jag att det har förekommit ett begränsat användande - mest kollat på halvnaket på internet eller några minuter tv1000.

Skulle ha svårt att vara intresserad av nån som köper porr, det känns som såna tidningar och filmer riktar sig till losers :D

• pickolina

Skratt... Loosers???

Ja alla har vi olika syn på det hela... :) För min personliga del handlar det om att jag blir mer upphetsad och har det skönare när jag tillfredsställer mig själv, om jag ser på porr samtidigt. Att däremot sitta och glo på porr bara för att eller titta i porrtidningar osv känns väldigt ointressant och kanske lite "looser-aktigt"...

Jag nyttjar dock även egenhändigt framställd porr och då stödjer jag i alla fall inte porrindustrin... :D

• tattar-Emma

Ja, lägga ut massor pengar på porr känns ganska loseraktigt :D (om jag får vara språkpolis så betyder "looser" "lösare" - sorry, skadad av andra tråden :D). En hel del av det som framställs är ju dessutom riktigt patetiskt dåligt, vilket understryker känslan. Ridskolan, någon? :D

Hemmagjort är en helt annan känsla, tycker jag.

• picachu

Men sexleksaker produceras väl inte av samma aktörer som porrfilmer?

• pickolina

Nej men sexleksaker säljs ofta av personer som är mer eller mindre involverade i den undre världen och porrindustrin...det är en cirkel där allt gynnar varandra så att säga... Så det är väl indirekt att gynna porrindustrin.

Sedan behöver man faktiskt inte lägga ner en massa pengar på porr, man behöver inte ens lägga ett enda öre om man inte vill.... Finns massvis med gratisporr!

• pickolina

Just "producerad" porr är inget jag lägger ner pengar på.... Sånt kan man få gratis, både gjorda av proffs och amatörer...

Det jag lägger pengar på är leksaker och hjälpmedel så som kameror osv.. :D Å MMS-kostnad och sånt oxå förstås...

:D

Svar på tråden Porrsurfar era killar?