• picachu

Porrsurfar era killar?

Jag skulle allt bra gärna vilja veta. För bilden som tjejtidningar och kvällspress ger, är att 75% av alla killar i åldrarna 20-35 (typ) använder porr regelbundet.

Jag köper inte det. Min man gör det inte. Eller har jag blivit grundlurad? (för i så fall får han väl säga till så kan titta ihop)

Hur är det med era killar? Kollar de på porr? Vad tycker ni om det?

• Svar på tråden Porrsurfar era killar?
  • picachu

ja, fatta, de filmerna är väl ett bra medel att avskräcka dagens unga från sex med, hehe

Ba' "Nooo! My eyes!"

• soffan80

picachu
    hehe tror du det
    kanske skulle visa en sån film för dom i nian på biologin

• picachu

Kanske nåt för den kristna höger i USA som förespråkar avhållsamhet som det bästa sättet att förebygga tonårsgraviditer, hähä. Släng fram en sån rulle och de stackars ungarna kommer bli så traumatiserade att de håller sig borta, hähä!

• Fino

Lena+Mattias,
    ja han hade rakt ut sagt att han inte tittar och nekat alltid när jag frågat. Han sa att han inte vågade säga det pga av min reaktion

• picachu

Fino, taskig sits :(
    Han ljuger för dig, inte konstigt att du får ågren av att han titta på såna tjejer...

Vad är det som stör dig mest, lögnen, eller tjejerna?

• soffan80

Fino
    usch hade blivit jättesårad ifal jag hittade några bilder på tjejer el filer som leder till det, vad gick du in på då? hittade du det vid "den här datorn", ibland undra jag hur jag skulle reagera, vet ju att han har porrfilmer, men skulle inmte heller uppskatta om det var en porrfilm som jag hittade om nått specifikt.

Fast en kompis till mig hittade utkrivna kort på tjejer som bodde i närheten, kan säga att det mådde hon inte alls bra av på länge.

• Penny J

Var bara tvungen att göra ett inlägg som inte riktigt har med saken att göra och som egentligen togs upp för flera sidor sedan men... Hur kan man INTE tycka att Depp är het i den riktiga Pirates. Herregud. Han är ju så sexig att man kan kan svimma. Han i en porrfilm och jag hade direkt ändrat åsikt om porr...

• picachu

Penny J - har du tänkt på att människor ser ganska roliga/fula ut när de ha har sex?
    Jag skulle inte vilja se min älskade johnny i en så komprometterande situation.

Ps. Johhny Depp är på min inplastade lista!

• Fino

Jag som hade noll koll på datorer men som som plöstligt vart en expert, då jag hamnade på sidorna. För det första så finns det tidigare alternativet.

Sedan finns det internet alternativ-inställningar-visa filer

sedan kan man gå in på dokument och inställningar på hårdisken, kolla temporary files och temp
    och Recent ifall han laddat ner något.

Så med de här ledde det till iternetadresser och dylikt plus en del laddade filmer.

Jag kan säga såhär, han har lovat mig nu att inte göra det. Men jag vågar inte tro det. Förstår ni att om han hade vart ärlig hade jag inte blivit lika misstänksam. Tjejerna har stora meloner, själv har man en modellkropp lång och smal -no boobs.
    Det var mycket big tits här och där. Snacka om att jag funderar på att operera brösten. Han säger att han inte vill.
    Men självförtroendet är knäckt. Gråter många gånger för mig själv numera

• Kickit

Fy fan. BUUUU!!! Din kille har verkligen inte gjort sig förtjänt av dig längre. Vad fan tror han egentligen?? Sårar det dig och han ändå håller på med det tycker jag du ska lämna honom. Han får välja, ett val till synes inte det minsta svårt om han har hjärta och samvete på rätt plats. Grr...

Svar på tråden Porrsurfar era killar?