• picachu

Porrsurfar era killar?

Jag skulle allt bra gärna vilja veta. För bilden som tjejtidningar och kvällspress ger, är att 75% av alla killar i åldrarna 20-35 (typ) använder porr regelbundet.

Jag köper inte det. Min man gör det inte. Eller har jag blivit grundlurad? (för i så fall får han väl säga till så kan titta ihop)

Hur är det med era killar? Kollar de på porr? Vad tycker ni om det?

• Svar på tråden Porrsurfar era killar?
  • Lena+Mattias=sant

silverdrake, jag kan inte alls hålla med dig i anledningen. Jag tror att anledningen till att porren görs från mannens synvinkel är att den produceras av män.

Sen undrar jag varför man ska vilja ha ett sådant sexliv som man tänder på att se på film. Både jag och min pojkvän vill ha mycket mys och långt förspel ibland men det är sällan det vi tänder på när det gäller film.

• silverdrake

Lena+Mattias=sant

nja det var ju mest min personliga åsikt, jag skulle vilja ha en större känsla i p-film för att få något vidare utbyte av det själv. men det är ju vad jag tycker. jag jämförde mest vad min kille gillar med p-film och vad jag inte gillar... klart att det är olika från par till par.

och det var ju precis det jag menade..långa förspel och mys gör sig inte på film..

• tattar-Emma

silverdrake

Kanske en film med Jack Sparrow som slutar lite naughty? :D
    (hihi)

• picachu

tattar-emma!

"Pirates" eller?

Har du sett eller bara läst om den?

• Fino

Jag vill bara efter att läst den här tråden berätta en grej,
    många har svarat att de är emot porr och de vet att deras män inte tittar.

Vet inte om ni har varit inne på systertråden familjeliv, men jag kan lugnt säga att jag precis som många andra trodde som er.

Det är något de gör som unga och singla...
    NOT!Kom på han med en hel del filer och sidor på nätet...vart överraskad. Inte bara för tittandets skull utan för att han fått mig att tro att han tyckte som mig och att han inte behövde titta.
    Snacka om att man blir chockad. Vackra tjejer med stora bröst.

Ja ni , jag kan inte ens förklara vilken elände det vart. Han förneka trots med alla bevis. Till slut kom allt fram och vi pratade...ska tillägga att detta händer ungefär 3 månader efter bröllopet. Man känner sig otillräcklig...
    Har pågått i ett par år.

Så var inte naiva, om han sitter där på kvällarna när ni sover eller när ni är bortresta...säg aldrig ALDRIG!

Vi har pratat ut och han säger att han ska sluta...vet inte om jag ska tro honom!

Tänkte bara berätta min historia för er så ni vet.

• Swing

Vi har varit tillsammans i evigheter, älskar varandra djupt och jag får komplimanger av min man hela dagarna. Om han tittar på porrfilm, porrsurfar el.dyl. så vet jag att han inte gör det för att jämföra med mig eller för att jag skulle vara otillräcklig på något sätt. Jag ser själv på porrfilm ensam ibland. Vi är helt öppna mot varanda, inte svartsjuka eller osäkra och helt överens om att var och en också har rätt till sitt 'eget' sexliv med sig själv.
    MEN, det har tagit oss några år att komma till detta stadium. Det har kanske varit en mognadsfråga, särskilt för mig som tjej. Det finns ju något inbyggt i oss att vi 'ska' känna oss osäkra & otillräckliga, ogilla all porr utom mysigt gosande, osv.....

• Buslinna

Jag och min sambo tittar då och då både var och en för sig och tillsammans på porr. Det är ganska mycket sållande, eller snabbspolande, för att hitta sådant som vi båda gillar. Men ibland hittar vi något riktigt bra. :)

P-film baserat på tjejers fantasier vore ju härligt. För min del tror jag inte att fantasierna bland tjejer är särskilt mycket "mjukare" än bland killar, men kanske skulle filmerna se lite annorlunda ut om man skulle göra något som motsvarar en genomsnittlig tjejfantasi. Vem vet? :) Det jag sett hittills av "tjejinriktad" porr har varit väldigt spretigt. En del förstår jag mig inte alls på, det är alldeles för sockersött och diffust för att kunna kallas porr, tycker jag.

Men även inom "vanlig" porr kan man ibland hitta någon scen där även tjejen verkar gilla (inte bara stön för att det hör till, alltså) allt som händer och där killen verkar mer intresserad av att tjejen njuter än att bara vrida och vända tjejens kropp inför kameran och köra på i 180 knyck... Med andra ord - porr som går ut på att båda njuter och har kul är härligt. En hel del annan porr klarar jag mig utan. :) Det är ju som med bra och dåligt sex i allmänhet. :)

• silverdrake

tattar-emma

PRECIS ;) ;) ;) nått sånt vore ju underbart. varför finns det inga vanliga långfilmer som går lite "över gränsen" utan att det blir uppenbart pinsamt.

• pickolina

En sådan film skulle jag gärna se, typ om man har filmkväll med sin kille....men å andra sidan så går i alltid igång på att ligga nära och smeka varandra (oavsett filmens innehåll) så det blir sex innan filmen e slut ändå... *s*

Men om det är just porr jag e ute efter så skulle jag inte alls vara intresserad av en sådan film... Jag brukar, som någon annan skrev, spola hej vilt för att komma till just de scener och ögonblick jag vill se....jag struntar i de scener där man "bygger upp" stämningen så att säga....

• Lena+Mattias=sant

Fino: hade han sagt till dig att han inte tittade på porr? Om inte, varför trodde du att han inte gjorde det? Om man tittar på porr eller inte har inget att göra om vad man tycker om sin partner (så tillvida man itne är porrmissbrukare)

Svar på tråden Porrsurfar era killar?