• picachu

Porrsurfar era killar?

Jag skulle allt bra gärna vilja veta. För bilden som tjejtidningar och kvällspress ger, är att 75% av alla killar i åldrarna 20-35 (typ) använder porr regelbundet.

Jag köper inte det. Min man gör det inte. Eller har jag blivit grundlurad? (för i så fall får han väl säga till så kan titta ihop)

Hur är det med era killar? Kollar de på porr? Vad tycker ni om det?

• Svar på tråden Porrsurfar era killar?
  • pickolina

Jag tror att det är där problemet ligger... Ofta i alla fall.. Som flera tagit upp. Många tjejer förstår inte riktigt vad det handlar om utan blir sårade och svartsjuka när deras partner kollar på porr. Å självklart är killar vana vid detta och medvetna om detta så många tar nog det säkra före det osäkra och ljuger för sin partner om de får frågan om de tittar på porr.

• Meddelande borttaget
  • tattar-Emma

picachu

Har inte sett den, bara hört =). egentligen tror jag inte den är bra, men den hade kunnat vara det, om du förstår hur jag menar.

• pickolina

Filmen är ju GRYM!!!!! :D Men det är ju väl inte så att man bli så k*t på Depp i just den rollen... hahaha... Men kul är han!

• tattar-Emma

pickolina, det finns en p-film på samma tema =). Men det finns ju också många som är heta på Johnny Depp i de riktiga filmerna.

• pickolina

Ah...nej den har jag inte sett.... :D

• picachu

Den heter Pirates och har samma miljö som pirates of the...-filmerna. Nyfiken som jag är fixade såg jag till att skaffa den :)! Coola piratbrudar, några girl-on girlscener plus lite fäktande skellet, hehe...

• pickolina

Jooo, jag tror jag vet vilken det är...de hade den på dischshop tror jag.... Jag tyckte dock det verkade fånigt. Jag avskyr filmer med handling och grejer... :D

• soffan80

jag diggar faktiskt gigantfilmerna, det är olika scener ur olika filmer, så slipper man hela långköret plus är en scen dålig är det bara och hoppar den och hoppas på bättre
    (sen har jag sett vissa gigantfilmer som är kass med)

• pickolina

soffan80

Tack för tipset... Jag hade sådana MAX-filmer förut och det var de bästa filmer jag haft... De jag har nu är det hela scener och fin musik och grejer, värdelöst!!! Det är sådana som du pratar om som jag velat få tag på... :)

Svar på tråden Porrsurfar era killar?