soffan80
Nej, du har nog inte haft otur. Det där är ytterligare en av alla negativa aspekter med porr: det handlar alltför ofta om att snygga tjejer egentligen är lättfotade och bara vill ta emot av vilken karl som helst, gärna en äldre så det kan spinna lite på lolitatemat också.
Dvs, det har väldigt lite att göra med hur riktiga kvinnor funkar. Och visst, mäns sexfantasier är inte automatiskt onda bla bla, men det där är också en fråga om att reproducera gamla unkna föreställningar. Jag vill ha en värld där mäns sexuella fantasier kan handla om kvinnor som beter sig som riktiga människor. Och återigen, självklart menar jag inte att inga män har realistiska uppfattningar/fantasier om kvinnor, och självklart menar jag inte att kvinnor inte kan ha ett vidlyftigt sexualliv, och självklart menar jag inte att det är fel att spetsa fantasierna lite (klart man är snygg och omsvärmad av alla i drömvärlden) MEN jag undrar varför det så ofta är samma gamla bild som visas på film. Varför tänker jag som tjej alldeles för ofta att "i verkligheten skulle hon inte gilla det där"?
På så sätt stör jag mig mindre på snabba klipp à 5 minuter, då går det iaf att låtsas att det hänt en massa saker innan själva filmen börjat.