• picachu

Porrsurfar era killar?

Jag skulle allt bra gärna vilja veta. För bilden som tjejtidningar och kvällspress ger, är att 75% av alla killar i åldrarna 20-35 (typ) använder porr regelbundet.

Jag köper inte det. Min man gör det inte. Eller har jag blivit grundlurad? (för i så fall får han väl säga till så kan titta ihop)

Hur är det med era killar? Kollar de på porr? Vad tycker ni om det?

• Svar på tråden Porrsurfar era killar?
  • picachu

Vad jobbigt det måste vara för er som har upptäckt att era killar laddat ner "äcklig" porr... :( Det kan inte kännas så kul att ens kille kanske har perversa böjelser eller nåt.
    Men det kanske bara var så att de laddade ner en grej av nyfikenhet, utan att veta vad det var för något, och så var det sån porr. Det det är ju svårt för er att veta om de nekar och spelar dumma och vägrar prata med er. "En hackare" pyttsan! Dra den om rödluvan också. Usel ursäkt :[

• Lena+Mattias=sant

Jag har inga problem med om min pojkvän laddar ner porr som jag finner äcklig så länge det rör sig om laglig porr. Skulle han däremot ljuga om det skulle jag bli förbannad.

Hackare brukar inte hacka in i privatpersoners datorer och virus brukar inte ladda ner porr...

• tattar-Emma

vemod, det låter hemskt, speciellt att han slingrar sig. Håller med Lena+Mattias om att det är ovanligt att folk hackar datorn för att lägga in porr.

Mig veterligt finns två vanliga sätt att råka få se porr: man surfar in på sidor med porreklam eller man råkar stava fel till t.ex. Google och hamnar på en porrsida som tagit ett namn som ligger nära Google just för att folk som stavat fel ska hamna där. Ibland köper folk också gamla adresser som inte används längre och lägger porr där, för att sidans gamla besökare ska gå dit - domkyrkan.nu är ett exempel.

Din kille ljuger förmodligen, och jag skulle prata med honom igen om jag var som du.

• picachu

tattar-emma! Hä, jag råkade klicka på domkyrkan, isch! Vilka snuskhumrar *rodnar generat*

• tattar-Emma

picachu

Och du var ändå beredd, tänk de fromma stackarna som ville ha information om högmässan =/

Har inte klickat själv faktiskt, kanske skulle...

• picachu

Inte klickat själv?! När du har länken precis framför dig? Imponerad över hur du kontrollererar din nyfikenhet. :D

Ja, hähä! Fy vad grymt att ta ett kyrkopräglat nman till sin porrsida... Stackars människor som råkat hamna där...

• vemod

Vad är det som gör att killar smyger med det? Att se på porr. Jag gör det själv ibland, kan tycka det är lite spännande men då med min kille. Vet inte hur man ska hantera detta. Någon som varit med om nått liknande?

• Maria

Fattar inte vad det är för idioter som lägger porrsidor på en kyrkosite. Inte lär de väl få några kunder på det - de jagar nog kunder på helt fel jaktmarker i så fall !

Vemod, ja att någon annan laddat ned porr till datorn låter helt otroligt. Visst kan man hamna på en porrsida av misstag, t.ex. stavfel, men då lämnar man ju sidan direkt och laddar inte ned något som man sparar. Jag skulle som jag nämnt tidigare här inte alls acceptera porr men om det i ditt fall handlar om porr som tydligen inkluderar övergrepp av något slag så låter det alls inte bra. Jag tycker du måste ta en allvarlig diskussion med honom om detta så att du får veta om han har några dolda sidor i sitt liv, några fantasier som inte ligger på ett oskyldigt plan. Det är ju bättre att komma underfund med sådant innan man kommit så långt så att man gift sig. Jag skulle aldrig kunna vara ihop med någon som jag förstod gick och fantiserade om att våldta eller begå övergrepp mot barn eller något sådant.

Att en hackare laddat ner materialet låter helt otroligt. Hackers har ju inget intresse av sådant, om inte de har någon anknytning till personen i fråga och då vet man väl ofta om det (jag vet ett fall där ett par anställda på en helg laddade ner hela datorn full av porr åt en impopulär chef, de la upp porrlänkar på hans skrivbord osv. ). Om bara ingen annan person har använt = suttit vid er dator och surfat, så är det nog tyvärr din kille som laddat ner detta.

• pickolina

vemod

Om jag vore dig så skulle jag nog oroa mig lika mycket eller tom mer över att han ljuger om det, när du tom hittat bevis... Då finns inget kurage eller någon ärlighet mellan er och det är ett verkligt stort problem och då vet man aldrig vad han kan dölja och ljuga om nu och/eller i framtiden. Inget att satsa på alltså... Å om det var "sjuka" saker eller saker du är helt emot så kanske han dessutom har en läggning som du inte delar och det bådar inte heller bra för en lycklig framtid....

• Sillal

Intressan tråd..

Min kille porrsurfar, det stör inte mig alls.. Tom jag gör det..

Men jag jobbar med porr på nätet så jag vet att många killar ljuger för sina tjejer..
    Sak samma gäller telesex (räkningarna kommer till en annan adress eller betalar dom in i förskott, nerladdning av film på mobilen.. Ja det är så mycket..
    jag har en massa vänner som säger NEJ min kille porrsurfar inte.. När jag slår upp honom på vår kundregister på jobb, oj oj oj vad han ringer telesex..
    Så många killar ljuger men jag säger inte alla..

Svar på tråden Porrsurfar era killar?