Fattar inte vad det är för idioter som lägger porrsidor på en kyrkosite. Inte lär de väl få några kunder på det - de jagar nog kunder på helt fel jaktmarker i så fall !
Vemod, ja att någon annan laddat ned porr till datorn låter helt otroligt. Visst kan man hamna på en porrsida av misstag, t.ex. stavfel, men då lämnar man ju sidan direkt och laddar inte ned något som man sparar. Jag skulle som jag nämnt tidigare här inte alls acceptera porr men om det i ditt fall handlar om porr som tydligen inkluderar övergrepp av något slag så låter det alls inte bra. Jag tycker du måste ta en allvarlig diskussion med honom om detta så att du får veta om han har några dolda sidor i sitt liv, några fantasier som inte ligger på ett oskyldigt plan. Det är ju bättre att komma underfund med sådant innan man kommit så långt så att man gift sig. Jag skulle aldrig kunna vara ihop med någon som jag förstod gick och fantiserade om att våldta eller begå övergrepp mot barn eller något sådant.
Att en hackare laddat ner materialet låter helt otroligt. Hackers har ju inget intresse av sådant, om inte de har någon anknytning till personen i fråga och då vet man väl ofta om det (jag vet ett fall där ett par anställda på en helg laddade ner hela datorn full av porr åt en impopulär chef, de la upp porrlänkar på hans skrivbord osv. ). Om bara ingen annan person har använt = suttit vid er dator och surfat, så är det nog tyvärr din kille som laddat ner detta.