• picachu

Porrsurfar era killar?

Jag skulle allt bra gärna vilja veta. För bilden som tjejtidningar och kvällspress ger, är att 75% av alla killar i åldrarna 20-35 (typ) använder porr regelbundet.

Jag köper inte det. Min man gör det inte. Eller har jag blivit grundlurad? (för i så fall får han väl säga till så kan titta ihop)

Hur är det med era killar? Kollar de på porr? Vad tycker ni om det?

• Svar på tråden Porrsurfar era killar?
  • pickolina

Buslinna - JOHO!! ;) :D

• Buslinna

pickolina,
    Haha, okej då!! *egot sväller tills det exploderar*

Nä, tack och lov för att allt inte kretsar runt mig - det vore utmattande! :D

• vemod

Det värsta är... porren blir mer och mer avancerad... tittar våra män på mycket porr så behöver dom mer och mer avancerade saker för att tillfredsställas...är det inte så? och då menar jag både sexuellt och nyfikenhetsmässigt. För det finns hur mycket sjukt som helst där ute.

Det var barnporr som jag hittade i min killes dator. Och det jag har gjort är att radera allt! Pratat med honom om vad som gäller! Anmält dessa sidor till polisen! Jag kan inte göra mer...

Jag har fortfarande ett stort hål i mitt hjärta. Jag vet inte om jag/vi kan reparera det, för det handlar om förtroende. Tiden får utvisa.

• tattar-Emma

vemod

Jag och mina kompisar har pratat om hur avtrubbade vi har blivit av internet. Visserligen vägrar jag tro att nån av oss sett barnporr eller våldsporr, men gränsen för vad vi tycker är rubbat har absolut flyttats. Så jag tror absolut som du där. Gränsen flyttas hela tiden. Bara in-och-ut är nästan inte upphetsande längre.

Jag förstår verkligen att du blev knäckt. Ta en ordentlig funderare på hur du vill ha det med honom i framtiden! Extra jobbigt kanske eftersom du säkert inte vill prata om saken med nån av era kompisar, för då får de ju veta... Att han laddat hem barnporr är ju lite allvarligare än om ni haft ett vanligt bråk eller så. Prata här om du vill!

• pickolina

Gällande nyfikenhet och vilja att exprimentera och utvecklas/kräva mer och mer (kanske avancerade saker) för att bli tillfredsställd osv så kan porren kanske ha en del i det men jag ser det inte som något negativt, jag är nämligen lika dan... :D För mig är sexet en avgörande faktor, att man är på samma nivå.. En kompis till mig gillar typ bara missionären och avskyr orals*x. Nu har hon hittat en kille som är lika dan..och de är lyckliga.. Men e killar jag dejtat skulle aldrig vara lyckliga med henne.. Någon som avskyr BDSM skulle ju tex aldrig vara lycklig med någon som älskar BDSM.. (Syftade inte på mig nu) Självklart!.. Att passa ihop sexuellt är ju lika viktigt som att passa ihop för övrigt.

Hmmm, barnporr??? ILLA!!! :(

• tattar-Emma

pickolina

Visst är det normalt och okej att gå längre, men när jag kom på mig själv med att inte ens höja på ögonbrynen av en film med latexmumifierade tyska män fastspända i sjukhusmöbler omhändertagna av sexy nurses, då undrade jag om det inte gått för långt. :D

• pickolina

tattar-Emma

*asg* :D Jag skulle faktiskt inte heller reagera... P-filmer är ju så... Men vilket kom först, hönan eller ägget. Har p*rrfilmerna avancerats pga att vi utvecklats och avancerats eller har vi utvecklats och avancerat pga p*rrfilmerna?...

• tattar-Emma

pickolina

Helt klart trubbas vi av pga filmerna. För hundra år sen var vader en stor grej att visa, sen blev det vardagsmat och sexiga bilder blev mer vågade. Har du läst erotiska noveller från typ 50-talet? De går knappt att läsa idag, för att de inte har nån handling. Det som ska vara erotiskt är mest som ett vanligt samtal.

Det finns massor sätt att se på det där, en sak som verkligen stör mig är att latexporr är mer rumsrent än en tjej som badar topless (jag vet en tjej som blev utslängd från simhallen för att hon var topless, tala om olika regler för män och kvinnor...). Men tack och lov är verklig sexighet fortfarande något som sitter i huvudet. En riktigt sexig man kan sitta och prata om vanliga saker fullt påklädd och fortfarande vara supersexig.

• Lena+Mattias=sant

Klart vi avtrubbas när det gäller saker som främst påverkar ett av våra sinnen (synen). Nyheter är alltid mer upphetsande. Det är ju bara att se på skillnaderna i ett nytt förhållande och om man har varit tillsammans länge. Jag ser inget negativ med att det finns mer "grövre" porr för de som tänder på det. Men det bör oxå finnas lättporr för de som tänder på det.

• silvera

tattar-Emma
    Vad hette filmen???

Svar på tråden Porrsurfar era killar?