• picachu

Porrsurfar era killar?

Jag skulle allt bra gärna vilja veta. För bilden som tjejtidningar och kvällspress ger, är att 75% av alla killar i åldrarna 20-35 (typ) använder porr regelbundet.

Jag köper inte det. Min man gör det inte. Eller har jag blivit grundlurad? (för i så fall får han väl säga till så kan titta ihop)

Hur är det med era killar? Kollar de på porr? Vad tycker ni om det?

• Svar på tråden Porrsurfar era killar?
  • Snart_FruL

Jag vet att min sambo tittat på porr innan han träffade mig. Filmerna finns i vår "hemliga låda", som är låst. Där ligger även mina filmer och leksaker...

Fast vi har aldrig kollat ihop. Har liksom aldrig blivit av, men det kanske kommer om vi känner att vi behöver krydda upp sexlivet. Och efter en snabbkoll på våra datorer så kan jag säga att några såna filer inte finns där. Tror knappast att han kollar på jobbet. Han jobbar på ett stort företag i produktionen och hans jobbarkompis är tjej. Dessutom har de personliga logins där, så han skulle få en rejäl utskällning av chefen om han porrsurfat.

Beklagar verkligen er som avslöjat era killar med grövre bilder och filmer...

• Buslinna

Om man exmpelvis på DC brukar ladda hem mappar i stället för rena filer så kan det hänga med ett och annat man inte räknat med. Har en bekant som råkat ut för att hitta en hel radda porrfiler som personen i fråga inte medvetet laddat ner. Så visst är det möjligt att det kan ha landat på datorn utan att personen inte vetat om det.

• picachu

Hmm vadå omotiverat - reklam?

• pickolina

vemod --- Det där låter INTE bra!.. Att ljuga är ett oerhört svek tycker jag och om han laddar ner olaglig porr så skulle nog jag ta mitt pick och pack och springa. Förstår att det inte är så enkelt självklart..men det ringer verkligen starka varningsklockor här. Jösses vilken jobbig situation du hamna i.. Stackare! :(

Varför är killar såååå p*ckade??? Fortsätter att neka i alla lägen, oavsett bevis. Så kan man väl ändå inte bygga ett bra förhållande?! Jösses!

• JeckaH

Olaglig porr låter verkligen inte bra. Och inte heller att han bara nekar. Det är ju väldigt oroväckande att han överhuvudtaget är intresserad av denna typ av porr. Hade jag varit du hade jag börjat fundera på att lämna honom.

• strikeapose

Såg att ngn undrade hur det hade gått för mig. Jag konfronterade. Inledde med att jag var medveten om att jag gjort ett övetramp o bad om ursäkt för det, men att jag inte tyckte om det jag hade hittat. Han sa att just den filmen hade råkat slinka med, att man inte alltid är medveten om VAD man laddar hem när man bara klickar på titlar t ex. De andra mer rumsrena filmerna menar han att han laddat hem för att vi i bland tittar tillsammans. Iaf så gick han direkt o raderade det som jag var upprörd över o sen var det ur världen. Vi har inte pratat mer om det sen dess, men jag markerade tydligt att jag inte tyckte att det var okej med sån skit o då hoppas jag på att budskapet gått fram. Känns iaf bra att jag var ärlig också o inte lindade in det i lögner om att jag "hittade filmen av en slump".

• picachu

Busslina - ser ut som ett hjärnsläpp, men nån hade skrivit ett konstigt inlägg i stil med "jo, jag fick jättefina bilder, är helt nöjd, titta på blabla.se"

men de tog bort inlägget, så nu ser det ut som att jag yrade... :p

• pickolina

picachu - Haha... Ja helt OT var inlägget och uppenbar reklam! :)

• Buslinna

Haha, okej! Blev lite fundersam där och undrade om det var mig du vände dig till. :) Men allt kretsar ju faktiskt inte kring mig! :D

Svar på tråden Porrsurfar era killar?