• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • _koko_

Jessie76 - skratt, ska det där läsas på bred norrländska?? :D :D

(har själv mitt ursprung i lappland och östersund)

• A.M.

Hej alla efter helgen! Och grattis till er som plussat! Och välkomna ni nya!

Är det bara jag som har svårt att hålla reda på vilka som är gravida nu, och vilka vi fortfarande ska hålla fertilitetstummarna för? (Vi håller givetvis tummarna för ALLA här inne - äh, ni förstår vad jag menar!)

/A.M. v31

• nu är jag fruL

Jessie: Om du int (japp jag härmar din norrlänska ) tror att du ska f vara kvar så tycker jag att du ska sten totalt skita i jobbet. Varför vänta på det?????
    Jag gjorde misstaget att vänta på det perfekta läget och det ångrar jag mycket idag. För vad är perfekt, hur värderar man det??? barn eller jobb

Men jag förstår att du är splittrad, jag vet precis hur det känns.

Men hmm är det verkligen toppjobbet

Ja ha tröttenheten kommer senare. jag antecknar febrilt i min "symptombok"...

• _koko_

nu är jag fruL Stockholm 31år
    cicciL Stockholm 31år
    Stor&Liten/Mindre Stockholm 31år
    Lapinette Stockholm 35år
    *Magda78 Göteborg 28år
    Emmylou Stockholm 28år
    JeckaH
    Jessie76 Luleå 29år
    Gilmore Girl
    Snart så... Stockholm 28år
    mugglesfan Göteborg 35år
    162ochenhalv Skåne
    Eden-06
    Hanna_79 27år
    _koko_ Stockholm 28år
    *red rose
    Miss Tess
    *A.M. 37år
    BrudSommar2006 Stockholm
    skorpan_ Norrtälje 27år
    Novemberbrud06
    Moppy Stockholm 29år
    pirr! Göteborg 29år
    fru Wikdahl
    *Rickard+Marie 23/9 2006

* = gravid!

Har jag missat någon? Förlåt formateringen, orkade inte fixa till det...

• Liten med Mindre

Men hungern då??? Jag har också varit jättehungrig i en vecka, trots gräslig förkylning och allt. (Matlusten var däremot som bortblåst.) Tänk om...

Å andra sidan har jag varit sjuk i en vecka, så hungern kan ju bero på förkylningen. Men det är så trist att tänka så. :)

• _koko_

Rickard+Marie 23/9 2006 - jag var tvungen att lägga ner msn/icq för några år sedan eftersom det var så svårt att koncentrera sig på jobbet samtidigt...

Såg nu förresten att formateringen såg rätt ok ut när det publicerades. :)

• Jessie76

Fan va najs! Du har myyyycke tid över du kocko eller? Förlåt, jag kunde inte låta bli
    Självklart norrländska - finns he nå annan dialäkt?

Nae, jag kör på med min man så blir allt bra

• nu är jag fruL

eeeeeeeeeeeeeej vad coolt ( slang från förorten) med en liten * för gravida!
    tanten är impad

• A.M.

Bra jobbat _koko_ , nu blev det ordning och reda igen!

Svar på tråden gravid? när märker man av det?