• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Magda78

fruL; jag har ju inte heller haft överdrivet många symptom... Såhär i efterhand är det nog den några dagar för tidiga mensvärken och min plötsligt dåliga kondition på gympasset som känns som "riktiga" symptom. Men det är ju svårt att veta. Just nu känner jag absolut ingenting och kommer testa mig igen under veckan bara för att fatta!

tack för era grattis!

• red rose

hej alla!

här är en till som plusat!!
    hihih är såå himla lycklig! men samtiigt känns det lite overkligt.. har inga symptom alls mår jätte bra!
    lycka till!!

• _koko_

Grattis, grattis, grattis alla ni som plussat - ett helt gäng på en gång!!!!! Är verkligen glad för er skull och håller tummarna för att allt går bra!

Jag vaknade i lördags natt av värsta mensvärken, gick över efter en timme ungefär. Gissar på ägglossning, även om jag aldrig haft så ONT förut! Har dock fortfarande inte fått ordentligt utslag på stickan, och inte märkt av några äl-flytningar, så jag vet inte...

Men men, jag känner mig konstigt nog rätt avslappnad ändå, får se om det håller i sig. :)

• Liten med Mindre

Oj vad skoj! Grattis alla +-are.

Gläds också med min kompis som fick en liten dotter i fredags natt (lördags morse) - det känns lite overkligt det med. :)

Inget skoj i helgen hos oss. Båda två däckade i soffan av förkylning. Har nog klämt 20 avsnitt av Stargate Atlantis - drömmer science fiction istället för bebisdrömmar. Alltid något...

• mugglesfan

Grattis till alla som plussat (håller på att bli en helt egen terminologi här; ÄL, plussa, hoppelihoppa mm, kul ). Skulle gärna joina er... Väntar nu med spänning på nästa ÄL som är i helgen...

•  blivande fru Wikdahl

Hej hej
    Jag hoppar på denna tråd oxå. Vi har bara försökt i en månad och jag hade ÄL för ca en vecka sedan (tror jag?!) Jag har märkt att jag nog är den typen som vill så himla mycket att jag framkallar en massa symptom helt själv. Tycker att jag i går och idag har ont i brösten. Har till och med sett ytliga kärl på mina bröst. Och har en brännande, lite värkande känsla i nedre delen av magen. Dock hade jag oxå urinvägsinfektion för ca en vecka sedan i samband med ÄL så jag vet ju inte om det är det som spökar fortfarande. Jag ville verkligen vara avslappnad och ta det som det kommer men man vill ju så himla gärna att det ska fastna på en gång och att magen ska börja växa :)
    Ja vi får se.. Jag tänker hänga på er så gott jag kan.
    Grattis alla som lyckats och lycka till alla ni som försöker.
    /Fru Wikdahl

• Emmylou

garttis alla +are! Själv kan jag knappt vänta till helgen då det är dags för Äl, hoppas hoppas . Får väl stå på huvudet, fick det tipset av en nybliven tvåbarnsmamma...Tydligen ska det "ta" ordentligt då .

Mugglesfan: Nu jädrar, hoppas det blir vi som + ar nästa gång, då får vi härliga sommarungar!

• Emmylou

Hej hopp och välkommen Fru Wikdahl! Vi har samma bröllopsdag tror jag, var inne och kikade på era fantastiska bilder!

•  blivande fru Wikdahl

haha.. jaha hej Emmylou. Jag svarade just på det. Så ni försöker oxå..:) Jag kan inte sluta tänka på det nästan.. lite sjukt att det kan påverka en så.. Skönt att man nyss börjat ändå. Jag hoppas det går relativt fort.

Vi hörs
    /Fru wikdahl

• nu är jag fruL

Jag tror att det är väldigt vanligt att framkalla symptom hos sig. eller snarare är det vel så att man tror att man känner symptom som inte finns där bara för att man VILl att de ska vara där.
    Så här sitter jag med "mitt symptom" som är värk i äggisarna.

Svar på tråden gravid? när märker man av det?