• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Magda78

fruL: snorkling då? Om du är gravid kan du ju köra lite light-dykning menar jag.

Redrose: såklart du e på smällen! HURRA!

Hmmm jag kanske ska byta namn till "större" - det är ngt jag planerar att bli

• nu är jag fruL

magda: Jo snorkla kan man ju göra MEN det finns så otroligt häftiga arter runt maldiverna som jag bara MÅSTE se.tex jätterockorna. Snorkling är skitkul men dykningen är så otroligt så jag kan inte tänka mig att vara utan. men maken har lovat att vi åker dit nästa höst och tar med oss den lille som förhoppningsvis finns då!

Så nu letar vi andra bra tips. Funderar på afrikas kust och ta lite giraffer istället för fisk

• Snart så....

Äntligen får man tid att smita in här :)

Jag och min m2b pratade ut igår och vi båda tycker att barn är viktigare än bröllop så nu fortsätter babyverkstaden.
    Så fram med ÄL-testerna för nu ska det gungiligungas....

• nu är jag fruL

jag tycker att det var ett bra val!!!! Skulle ha saknat dig här i bebis verkstaden annars!!!!

Ja jag är ego jag vet!!!!
    vaddå snurrar ionte jorden kring mig?

• red rose

hihihih , det känns så overkligt"" hahaha
    jag ska ner o köpa test nu , kan int ehålla mig! jag hör av mig sen. håll tummarna!!

• Liten med Mindre

FruL

Rätt gissat - vi gifte oss i juni och åkte till Sulawesi på dykbröllopsresa. Helt fantastiskt! Om det inte blivit dykning pga graviditet så hade vi nog hamnat i Italien, äta av den goda maten hade jag ju fått göra i alla fall. :)

FruL, är ni cocktaildykare, eller dyker hemma också? Det vore ju praktiskt att få till det samtidigt i så fall (om ni dyker runt Stockholm) - så kan halva styrkan stanna på land medan andra dyker. :)

• _koko_

Mindre - Cocktaildykare, hahahaha... Jag har BARA dykt i Stockholm, vad kallas man då?? :D

red rose - håller tummarna stenhårt!!! Och kom ihåg, det kan visa minus även om det är plus!! :)

Snart så... - Bra beslut! :)

• Liten med Mindre

_koko_

"Riktig dykare" kanske? ;)

• Liten med Mindre

Eller "sumpdykare", ifall det är innerstan du prövat.

Gjorde mitt första nattdyk i Rålis (badet i närheten) - jag tror vi kunde gått dit mitt på dan och det hade varit lika svart. :D

• _koko_

Aaaahahahaha, jag föredrar "riktig dykare", speciellt eftersom det är så nära sanningen... Jag har dykt 2 gånger utöver kursen!

Fast aldrig i stan utan i de klassiska övnings-vattnen kring gustavsberg typ...

Svar på tråden gravid? när märker man av det?