• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Jessie76

Hahaha och övning ger färdighet - så är det jag lovar

Jessie76 Luleå 29 snart 30....

Jag har oxå en hel massa symtom men det kan inte vara så än. Jag/vi är så dåliga på att öva!

• A.M.

Och här är gammelmormorsmor: 37

mugglesfan:
    tvekade innan jag gav mig in i tråden - men hoppades att jag kunde bidra med något (hopp kanske?) ... Har ju själv varit i nervösa barnverkstad-stadiet, rätt nyligen t o m. Och hamnar kanske där igen (!)

Men som ni märker så ingriper jag bara när ni behöver lite extra uppstyrning

• Novemberbrud06

Här verkar vara en tråd för mig! Vi ska gifta oss 11 november, och om 1,5 vecka slutar jag med p-piller! Kan knappt bärga mig...
    Samtidigt håller jag på att gå ner i vikt med vv för att klänningen ska sitta snyggare.
    Väntar med spänning på att få det där plusset på stickan!

• Moppy

Hej hej
    har barit gjort något inlägg men är gärna med på listan:

Moppy Stockholm 29 år1

Har för övrigt galna gravsymptom. Trots att jag inte tror jag haft ÄL ännu. Gud vad fånig man är!

• Moppy

..och stavar som en kråka ser jag. Ja men ni fattar vad jag menar ;) ;)

• Snart så....

AM: tycker det är jättebra att någon är med som har genomgått allt som alla pratar om :)

• _koko_

A.M. - vi är tacksamma för din uppstyrning. ;) Hoppas allt går som det ska för er!

Novemberbrud06 - jag har, de senaste åren, sagt att ska jag gifta mig någon gång ska det vara i november! :) Gå ner i vikt ska ju vara bra för fertiliteten också (om man verkligen är överviktig menar jag).

Sorry att jag missade dig Moppy!

• _koko_

Sidan 80 tror jag?
    Uppdaterad lista (har chansat på en del åldrar):

nick: bor i: ålder:
    nu är jag fruL Stockholm 31år?
    cicciL Stockholm 31år?
    Stor&Liten Stockholm
    Lapinette Stockholm 35år?
    Magda78 Göteborg 28år
    Emmylou
    JeckaH
    Jessie76 Luleå 29år
    Gilmore Girl
    Snart så... Stockholm 28år
    mugglesfan Göteborg 35år
    162ochenhalv Skåne
    Eden-06
    Hanna_79 1979
    _koko_ Stockholm 1978
    red rose
    Miss Tess
    A.M. 37år
    BrudSommar2006 Stockholm
    skorpan_ Norrtälje 27år
    Novemberbrud06
    Moppy Stockholm 29år

• mugglesfan

Novemberbrud06:
    jag känner en tjej som slutade med p-piller ett par månader innan bröllopet (för att de tänkte att det ändå tar ett tag innan det blir ngt) men hon blev gravid direkt och tyvärr mådde hon jättedåligt den första tiden. Veckan innan bröllopet låg hon på en soffa och kunde inte gå upp (mådde så illa) så brudgummen fick ta hand om alla sista-minuten-göromål. Dagen innan visste de inte om bröllopet öh skulle gå att genomföra. Men det gick som tur var...
    Vill inte skrämmas på ngt sätt - bara varna för att man ju kan må extremt dåligt och att det är värt att tänka på. Hoppas du inte tar det på fel sätt! Sedan kan man ju må prima när man är gravid men det vet man ju aldrig...

• Emmylou

Halloj allihop!

Mugglesfan
    -Vad kul att vi nästan är i samma cykel! Kanske blir gravida samtidigt om vi har tur .

Emmylou Stockholm, 28 år.

Vad kul med listan, man blir lätt nyfiken på vilka alla mysiga människor är här inne!

Idag har vi övat lite på att "vuxenkramas" , det är så himla mysigt nu när jag och min man är lika sugna på bebis,han kastade sig över ÄL-testet och läste användarmanualen två gånger.

Är otroligt trött idag så mot soffan, kram till alla i bebisfabriken !

Svar på tråden gravid? när märker man av det?