• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Moppy

Hej tjejer!
    Har troget följt er tråd eftersom jag och maken precis satt igång bebisverkstaden!

En fråga till er lite mer erfarna: Tror ni det är större chans att bli gravid runt ÄL om man väntar med att ha sex tills dess och så att säga "sparar på krutet"?? Dvs inte kör på dagarna före??

Det kan ju bli svårt att hålla sig från sin hubbie, men vill man bli på smällen så vill man ;)

Kram!

• nu är jag fruL

hejsan moppy
    Jag tror att det råder lite olika bud om detta. Vissa hävdar att man skall köra varannan dag för att mannen då har fler och lite piggare såpermier. den andra teorin är att köra ofta och den kör jag på helst 2 ggr per dag! runt ÄL men vilken som funkar bäst... vet inte men helt klart är att 2 ggr per dag teorin är roligare att utföra
    lycka till!

• Moppy

Ja jag har förstått att många råder varannan dag runt ÄL också. Tänk dock om man missar tidpunkten då man är mest gravid... svårt, svårt .... Kör nog lite mer än så och testar lite ;)

• Moppy

Förlåt menar förstås att man kanske missar tidpunkten då man är mest FERTIL!! He, he går händelserna i förväg här ;)

• nu är jag fruL

typisk freudiansk felsägning

• Jessie76

Hahaha... dom kan va roliga ibland

Vi har gått på Kokos linje i helgen - mycke fester å sena nätter å trötta igårkväll - oxå städningen stämde....
    Ikväll får man se till att få till det

Alla som var på väg att testa sig - hur gick det?

• nu är jag fruL

alltså: ett bevis på hur pucko jag faktiskt är.
    det tog mig en låång stund att fatta jessies inklägg. Gått på KOKOS linje, vad är det? Har ni ätiti kokos hela helgen eller smort in er med kokos. Vad är detta för ett hemligt norrländskt knep för att bli gravid? Att leva på kokos
    men sen efter att ha läst det för 3:e gången så fattade jag att du pratade om personen koko här inne... Smart va

jag tog första ÄL stickan idag. men det har jag redan skrivit va?
    ätr mycket trött och förvirrad!

• Snart så....

halli hallå allihopa

För vår det är det kört för denna gången för fick igen mensen efter 1,5 dags uppehåll. Helmysko, men tror att man är så spänd och då blir kroppen helt knäpp....

Tur i oturen att jag hade 2 dagars kickoff + vanlig fest så här har det festats i 3 dagar *pust*
    Usch vad man kommer sakna rödvinet!

Nu ska vi helt klart testa FruL teori om varje dag tillsammans med ÄL-stickor. Blir ju oxå mkt roligare :)

• Magda78

Hello alla glada bebismakare!
    I helgen dracks det lite vin så vi får hoppas att den eventuella bebisen inte tog illa upp. Till helgen ska mitt lingon komma om jag har en normal menscykel (vilket jag inte vet om jag har!). Klart jag känner efter extra nu men jag känner ju ingenting särskilt eller annorlunda alls! Suck den här veckan kommer gå s a k t a...

Vi helgarderade oss min förra ÄL och körde skarpt 7 dagar innan ÄL dagen. Har läst att det blir lite mindre simmare när man har sex ofta men vi får väl hoppas att det är nån hjälte som hittar fram. Det återstår att se om vår metod funkade. B-)

• nu är jag fruL

snart så:
    Känner igen det hela med att kroppen verkligen total spökar när man är förväntansfull och tänker på det hela tiden.

Men hur fasiken ska man kunna låta bli att stressa

Svar på tråden gravid? när märker man av det?