• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Jessie76

Ha en underbar resa då och lycka till

• nu är jag fruL

ciic: Tänk på personal som ska städa ock kör en del i duschen. annars måste de stackarna jobba ihjäl sig för att rensa upp efter er.

• Snart så....

Hallå allihopa,

Här är det konstigt, fick mens igår och imorse var den över. Visst kan man få en blödning när ägget fäster? Fast gravtest var ju neg så nu börjar man ju undra vad som händer med kroppen?

CicciL: GRATTIS! Ha en fantastisk resa och gungilunga inte sönder sängen! Det har vi gjort en gång och det var inte roligt att förklara hahaha...

• A.M.

Hej "Snart så...."
    Jag fick en blödning när ägget fäaste (måste ha varit det eftersom jag hade ägglossning prick en vecka tidigare och dessutom testade "gravid" 8 dagar senare (8 dagar senare än blödningen alltså) ...

Men det blödde inte jättemycket, bara en stor skvätt som var tillräcklig för mig att deppa ihop över att det inte blivit något ... Fast det hade det ju blivit! Om två månader kommer bebisen!

Lycka till allihopa som längtar efter smått!

• nu är jag fruL

snart så: jag tror att du kommer få ett pos besked snart håller alla tummar!

• Snart så....

AM: Det har liksom blött mkt igår men slutade helt tvärt och så brukar det inte göra. Hur lång tid tror du jag måste vänta innan jag kan göra ett nytt test?

• _koko_

Snart så... - Tänk om du blir först av oss, håller tummarna jättehårt för dig!!! :)

• mugglesfan

JAg tror inte jag känner min ÄL men vissa gör tydligen det. Jag tittade här för att kolla lite när det kunde vara ägglossning:
    www.familjeliv.se/Gravid/agglossningskalender.html
    Annars tror jag på ÄL-testen (det ovan är ju inte 100 eftersom alla är lite olika)

• mugglesfan

ps. läste även här att spermierna är av bäst kvalitet om man inte gökar så ofta som dagligen el varannan dag, utan det får gärna gå några dagar emellan. Olika bud alltså... Men jag tror inte man måste hålla på så himla ofta, det måste vara stressande i sig...

• Jessie76

Tjena malena

Jag tycker det borde va bäst så ofta som möjligt, för borde inte killarna ha som mest bråttom när dom är fräscha så att säga Ja vet int men den som lever får seeee

Vart inget igår heller - jag orkar inte! Sen är sängkläderna fortfarande fantastiska!! Så det får bli en renlig unge - i duschen eller nåt

Svar på tråden gravid? när märker man av det?