• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • nu är jag fruL

ha ha ha ha
    jag tog inlägg nr 600! vad vi har varit duktiga i den här tråden!

• 162ochenhalv

Fusk!!! FruL du skrev två inlägg, bara för att du skulle knipa äran ;)

• nu är jag fruL

Så klart! alla medel är tillåtna i krig, kärlet och på BT
    har aldrig påstått att jag kör med rent spel

• _koko_

Hihihihi, ni är ju för roliga!!

Jag längtar så himla mycket efter att få börja testa ägglossning (kul att få utslag på nån sticka iaf, skratt!), men jag brukar inte ha förrän framåt dag 19 typ, så det är ett tag kvar... Fast eftersom mensen var så konstig sist börjar jag nog testa redan på måndag för säkerhets skull... :)

• Snart så....

Äntligen har jag tid att smita in här :)

Blev väckt tidigt imorse av den hemska mensen så nu vet man att det är kört för denna gången. Nu ska det shoppas ÄL-test för omgång 2, vilket märke är bäst? cb?

Håller med om att FL är rörigt och alla dessa fökortningar som man inte riktigt har koll på. Nej då är BT mkt bättre :)

• 162ochenhalv

Men hur många stickor är det i ett paket med ÄL-test... inte 28 skulle jag tro, hehe
    FruL tror jag ska knipa 700 inlägget, vänta bara! hihi.. fast du var ju grundaren för denna trevliga tråd, så okej du kan få ta den om du vill

• Mopedvin

Clearblues äl-test innehåller 7 stickor och kostar 250:- dyrt som fan för man kan inte bara köpa nya stickor nästa gång utan man måste köpa en ny "apparat" också. Det finns sidor man kan handla billiga stickor på men de är lite opålitliga.

• 162ochenhalv
    ajdå, det kostar att ligga på topp...hehe
  • nu är jag fruL

162ochenhalv: jag tror att du kan ta dom stickorna även fast du oftast ligger underst

jag bjuder upp till kamp om inlägg 700!

• 162ochenhalv

Hahaha... kampen är antagen!!! å bara för att jag inte är så lång, så måste jag inte ligga underst... hehe

Svar på tråden gravid? när märker man av det?