• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • nu är jag fruL

aha stor&liten
    Ni kommer alltså inte få en skitgruis till unge om det tog sig igår!

hnmmm oj vad mycket mer som måste planeras inför denna barnalstring nu! vart man ska göra det (ja menar soffan-blir det en soffpotatis då ) vilken ställning woooow vad konstigt det kan bli mm

• Liten med Mindre

FruL

Vad du än får så lär det bli i kombination med Yrväder. :)

• _koko_

Roliga problem tycker jag, om det nu inte blir en sängvätare om man får till det i sängen, för det är trots allt där det oftast händer...

Svårt att få en friluftsälskare snart om vädret fortsätter såhär, inte så trevligt utomhus när det är 15 grader och regn...

Och om det tar sig efter en snabbis, blir det då en rastlös person eller en F1-förare?

Bakifrån på matbordet, vad blir det?? Det undrar jag verkligen... :D

• Snart så....

matvrak eller kanske kock?

• nu är jag fruL

jag hade en MYCKET snuskigare teori om vad det kunde bli
    fast drar jag den blir jag nog portad på BT... så

Jag vill ha en snäll bebis, hur ska man göra då. Och gäörna en som sover på nätterna. Ska man vara sovande för att det ska lyckas? hur kul är det på en skala?
    Dessutom vill jag ha en som ammningen funkar på huir fixar man det?

oj oj det är mycket jag inte vet om baranaalstring!

• Snart så....

FruL: Har du egen häst? Är själv en hästjej och haft lite undringar över hur man ska göra med hästeriet under graviditeten osv...

• _koko_

Hoppas på kock isf. :D

Hmmm, om det ska bli en som sover på natten kanske den ska bli till på dagen?
    Och för att amningen ska funka kanske mannen ska, ehrm, koncentrera sig mycket på bröstvårtorna? :D

Men hur man gör för att få en snäll bebis, det vill jag också veta!!!

Är fö MYCKET nyfiken på fruLs teori... :D

• nu är jag fruL

ha ha den kommer kanske

hmmm ägna sig åt bröstvårtor och alstra på dagen. antecknar noga.

Näe inte egen häst, lektioner och medryttare. tar ALLDELES för mycket tid ändå... Men attans kul.
    ja jag kommer kanon sakna ridningen, men den finns ju kvar efter paus.

• Snart så....

Håller med, det är superskojj. Sålde min häst för ca 1 år sen och ridit på ridskola men har nu slutat när man började med babyverkstaden. Tur att man har kompisar med hästar så man kan "sniffa" häst under tiden :)

• 162ochenhalv

Hur man får snorungar å skitungar.... ja det kan ni nog själv räkna ut ;)

Svar på tråden gravid? när märker man av det?