Hejsan alla tjejer gamla som nya!
Nu är jag gift och jag hade inte den roligaste starten på min bröllopsdag i lördags den 19 augusti!
Vaknar kl 06 av att en jävla sopbil kör utanför hotellet och städar gatorna, men jag ligger kvar o vilar.
Sedemera blir jag hungrig o bestämmer mig för att gå up. Drar undan gardinen lite lite OCH det regnar, inte så lite heller det
fullkommligen öser ner. HELEVET... Sen sätter jag mig på toan på min härliga bröllopsdagsmorgon och ser att det är alldeles rött i toastolen.
Under ett par minuter intalar jag mig själv att jag har fått blödande magsår, men det var ju inte det. Då intalar jag m
mig att jag har en lite mellanblödning som man kan få när ägget fastnar i livmodern. Denna förhoppningen levde jag med
hela dagen....
Solen kom lagom till kyrktrappen och vi hade ett sagobröllop och det var 2 dagars reportage om oss i lokaltidningen. Underbart, tänkte jag...
Då har jag säkert tur med resten med...
MEN NEJ nu sitter jag är på landet i Blekinge Skärgård med lingonkrämen sprutandes och svullen mensmage. Känner mig allt annat än attraktiv...
Fattar inte... efter vårt varannan dag galloperande i halmen... att det inte blev något.Testade till och med mig igår för graviditet, för jag vlle inte att det skulle vara någon jäklar mens. Den dagen jag hade full böjj på ÄL-stickan hade vi ju inte sex, för
vi orkade inte efter middagen, som ni gamla kommer ihåg, men sen hoppade jag på honom dagen efter och fick ett härlig ritt
men inte fan hjälpte det
Nä nu åker Cicci till Thailand på fredag och alla ska veta att det blir ny variannt nu
VARJE DAG morgon och kväll!
Kanske det kan bli ett sent maj barn i allafall.
Tror inte man ska stressa så mycket som jag gjorde nu sist, mitt uppe i att gifta sig, man röker dricker och är uppe i varv,
så det kanske inte är så konstigt att den "lilla" inte ville fastna.
Hur som helst, nu väntar en härlik smekmånad (14 dagar) och då ska jag bli ÖM i råttan, det måste ju gå
nu, jag ger mig fan inte!
Stickorna ska med!
LYCKA NU TILL OCH PÖKA PÅ!
Saknar er alla, ta hand om er och stressa inte upp er för mycket, jag tror faktiskt på att ta det lite lugnare...
Kramar Cicci