• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • *Smurfen*

Hej Tjejer!

Ni har verkligen hunnit skriva mkt, hinner inte titta in så mkt, malmöfestival här så tyvärr blir det det efter jobbet.

håller tummarna för alla...

själv har jag mått bra, men ont i brösten (fniss) samt magen... hoppas det går över. rädd för missfall...

Ngn annan som har haft liknade sympomer?

Samt tack för alla omtanke tjejer

• nu är jag fruL

Tjena tjejer

Smurfen hur var det hade du testat positivt? Då är du nog först med det grattis.

Själv så humpades det och stumpades ig¨år. Himla trevligt, hmmm kan vel avslöja att blir det en tjej av det hela så kommer hon vara krävande som attan ha ha ha alltså apropå ställningssnacket.

ASnnars är läget lugnt. har återhämtat mig från sorgen att inte vara gravid. men jag VILL fortfarande inte vänta mer än nödvändigt, så kom igen kroppen langa till en liten knodd!

• nu är jag fruL

är ni hemma och jobbar på bebben eller se bara till att vara noga med ställningen

• _koko_

Nä, jag har bara en dålig dag idag... :(

Vi är alldeles osynkade just nu, vet inte riktigt vad det beror på...

• nu är jag fruL

Morgon koko
    Vad trist! Tyvvär har vel alla förhållanden sina svackor och knak. men det är ju jävlarns otur att det kommer precis när man vill producera. Jag har själv råkat ut för samma sak och blev skitledsen. maken "var inte redo" när jag ville att vi skulle starta trots att han tjatat i åratal! Så det var bara för lilla frugan att ge sig till tåls till maken kom i kapp! usch vad arg och less jag var.

Så jag föstår dig. Skickar en blöt puss

• Jessie76

Good Möurning på er alla humptidumpare

Själv jobbar jag och jobbar och jobbar På jobbet alltså, inte hemma tyvärr

• _koko_

fruL - Tack. Det knepiga är att allt annat känns jättebra mellan oss, det är bara själva humptidumpandet som inte funkar...

Det är nog bara något tillfälligt som går över, jag kanske har varit för på (efter att inte ha velat alls i 3 veckor)...

Eller så är det stundens allvar som spökar i våra huvuden. Ska nog ta det lite lugnt ett tag så blir det nog bättre.

• mugglesfan

Hej alla producerare! Är det ngn av er som testat ägglossningstest? Jag vet flera tjejer som efter att försökt i ca 1 år el mer blev gravida nästan direkt när de väl köpt ett ägglossningstest. Själv har jag inte köpt ett än men jag är ju bara på första månaden utan skydd, så jag tänkte ge naturen ett par chanser först...

• nu är jag fruL

koko: ja det var vårt problkem att maken blev totalt gripen av stundens allvar. Allt var super bra mellan oss, men han fick lite frossa när det blev uttalat att "nu ska det bli barn". men det har lagt sig som tur är. jag tror att det kan vara ganska vanligt att man blir lite blockerad och känner press.
    Skit att naturen ska vara så knepig!
    Det kommer dock atrt ordna sig! puss

mugglesfan: ska också köpa ÄL test tror jag. Det kan ju inte skada i alla fall. men annars blir det nog hump så iofta som möjligt oavsett vad testen visar.

Lycka till alla!

• _koko_

mugglesfan - jag kommer att testa det den här månaden, om vi får tillbaka mojon till nästa vecka vill säga... Har köpt billiga sådana men har även CBs hemma för att bekräfta när jag väl fått utslag på de billiga (märks det att jag är snål?). :D

Svar på tråden gravid? när märker man av det?