• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Eden-06

Gilmore Girl: välkommen hit! Många av oss här är fullt nöjda med vår lilla tråd.
    -koko- har helt rätt.

Jag väntar med spänning på första försöket om 2-3 veckor. Känns segt att vänta nu när vi betämmt oss.
    Lycka till ni som är i testartagen. Klart det ska bli ett stort plus

• Lapinette

kattkatt - du dyker upp lite varstans och grattis igen till graviditeten. Jag ska ta ditt tips och köpa ett ägglossningstest på Apoteket. Vi har ju inte försökt så länge men det kan ju vara bra och veta om vi "försöker" under rätt period.

Angående Familjeliv så har jag ingen erfarenhet. Har bara hängt här på BT pga bröllopet vårat som var i maj...och sen har jag blivit beroende och stannat.

• Mopedvin

Lapinette - ja, vi dyker upp lite då och då i samma trådar. Tycker om att ha ett forum att skriva i och FL är som sagt "lite för mycket".

Som sagt, ÄL-test är toppen. Lycka till, hoppas du får din majbebis!

• Jessie76

Grattis Kattkatt och välkommen, du oxå Gilmore - gillar oxå den serien fett

Testet som jag gjorde visade minus, men jag har ju som sagt just haft mens så....
    Det ger sig väl

• _koko_

Stort grattis till plusset och tack så mycket för tipsen kattkatt!

Hos oss blev det inte mycket action igårkväll tyvärr. Några missförstånd och en lång diskussion gjorde att vi kom av oss alldeles och somnade i stället.
    Får hoppas att det känns bättre ikväll.

Eden-06 - känns som att det finns risk för att man delar in livet i sex/vänta-perioder ett tag framöver... Man borde nog försöka låta bli, men hur gör man det!?! Det vet vi ju redan är omöjligt... ;)

• nu är jag fruL

hejsan alla glada
    Gillar också gilmore girls rejält. Kul med nya avsnitt i kväll.

Tack för tipset, ska nu garanterat köpa ÄL test, trots att jag tror mig ha ganska så bra koll på när jag har ÄL. Men vad sjutton, det kan ju inte skada...

Angående FL så klarar jag inte riktigt av det hela. har gått in där ett par gånger, men blir helt matt direkt. Så otroligt mycket och folk verkar lite väl tokiga ibland

Näe som sagt trivs mycket bättrre här där det är lite mer laid back och folk känns lite mer coola

puss på er. I kväll ska bebbe verkstaden dra igång. Hoppas att jag inte är alltför "öm" efter ridningen dock...

• Mopedvin

5 i topp "Roliga" exempel på trådar från FL:

1. Omröstning: Kyckling - med eller utan skinn?

2. vad äter du just nu?

3. Omröstning: Hur tar du på dig behån?

4. Vad ska ni äta till middag ikväll? Part 10!

5. Hjälp, hur får jag bort mögel från kläder?

• viktualia

...smygläsaren glider in.. och HUGA vad sanslösa omröstningar på FL... bäst att fortsätta hålla sig till BT och Lunarstorm... (jopp.. det senare funkar även för oss "vuxna")

• 162ochenhalv

Blev ingen bebis denna gången... men skam den som ger sig, är inte så deppig som jag trodde att jag skulle bli! Det är bara att hoppilihoppa å gungiligunga vidare!!!

• nu är jag fruL

162ochenhalv:
    Fy vad trist att det inte fanns en liten tok därinne! Känner med dig. MEN vad skönt att du verkar ta det okej. Du har helt rätt! På´t igen bara! Här ska stönas och pustas.

Själv ska vi som sagt starta igen. mensen har farit åt helv... där den borde hålla sig nu i 9 månader!

Hmmm FL, jag tycker mest att det är rörigt och gyttrigt där... Hmm vad gammal och trist jag låter men varför flytta dit när man trivs på BT. Dessutom så blir man vel HELT övertygad om att det bara händer elände om man hänger där.

Apropå ingenting så har jag fortfarande ont i äggisarna. är uinte det lite konstigt så säg! Bara det inte är något farligt
    kanske borde kolla sig...

Svar på tråden gravid? när märker man av det?