• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • 162ochenhalv

Bara 90 inlägg kvar till 700 detta kommer gå på ett kick ;)

• nu är jag fruL

ha ha ha
    eftersom jag är en porris så menade jag med att det nog funkar om du är underst... i bingen alltså uner jufset
    stickorna funkar förhoppningsvis oberoende av ställning.

fast hmmm nu kom jag på något viktigt
    Blir barnen lite påverkade av ställningen vid produktion
    dvs får man barn som är lite bakom om man kör bakifrån?

• Snart så....

hahaha...ni är helt galna :)

FruL: tänkte på det du skrev tidigare ang öm efter ridning. Menade du riktig häst? :)

• _koko_

fruL - vilken skrämmande tanke!!! Det måste vi nog läsa på om... Och får man en hästtjej om man rider? Och vad händer om man bara kör missionären??

• _koko_

Eller 69an... Fast då blir är det förstås väldigt svårt att bli gravid... :D :D :D

• 162ochenhalv

Klart jag fattade det FruL jag blev nog inte gjord bakifrån jag inte!!! hahaha

• 162ochenhalv
    haha va roliga ni e!!!!
  • Liten med Mindre

Snälla nån...nu börjar jag snart rodna. ;)

Hade tvättkväll igår - vanligen inte världens mest upphetsande sysselsättning.

Fast klart, fortsätter tvättkvällarna att bli som igår så tvättar vi nog varje dag snart. :D

• Liten med Mindre

Givetvis så funderade jag genast över att jag mådde lite illa när jag vaknade i natt. Och mensen som knappt hunnit sluta.

Nipprig värre.

• nu är jag fruL

ha ha ha skönt att märka att det inte bara är jag som är ororlig

japp menade rida på HÄST med 4-ben denna gång. Annars hade det ju varit konstigt att komma hem och försöka producera med maken om jag var ÖM efter ridning på icke häst oj oj oj

Hmmm mycket intressant det där med vad det blir av missionären. Undrar vad Carolas föräldrar körde

Svar på tråden gravid? när märker man av det?