• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • nu är jag fruL

hej pirr!
    Kul att du smet in
    Japp nästa månad ska här produceras

• nu är jag fruL

Hur var det pirr: kommer du att dra barnvagn med oss i s-holm eller vart var det du befann dig?
    och hur gammal var du.

Själv är jag tant så jag har lite svårt att hålla reda på alla

• _koko_

fruL - instämmer i att det är starkt av dig att sluta röka! Jag har feströkt i 13 år, men aldrig mer än det. Har i princip slutat med det också, det är helt enkelt inte gott längre. Men det sociala saknar jag, så jäkla knäppt!! Att ta en paus från festen och gå ut och röka är så himla skönt...

Mina föräldrar har aldrig ens sagt något om barnbarn, inte sambons heller. Det är jätteskönt, tycker om att de inte försöker lägga sig i vårt liv. :)

Jag längtar efter att det här nedrans blödandet ska vara över, vill k****a!!! :D Gillar inte alls att ha sex när jag har mens (vilket betyder att det var aaaaaalldeles för länge sedan sist!!!!!)...

• _koko_

Undrar förresten hur det går för Lapinette och flytten... :)

• nu är jag fruL

ja just det. lapinette borde vel vara framme i stockholm nu? men hon kanske inte ritkigt hunnit komma i ordning än.
    och i morgon så gifter sig vel cicci va? det händer mycket med folk i denna tråd. Fast inte riktigt på graviditetsfronten. Inte ÄN i alla fall, men det kommer!

• _koko_

Ja, jag vill höra hur det gick hos svärmor. :D

Japp, hoppas cicci får lika fint väder som det är idag!!

Jag ska partaja både ikväll och i morgon, så jag försöker grunda med mycket vatten och fett (så svårt, jag veet :D) under dagen, för jag vill INTE vara bakis i morgon!

• nu är jag fruL

jka få i sig fett är ju alltid problem man måste verkligen jobba på det och tänka efter ostbågar är ju alldeles för nyttigt

ska också kalasa ordentligt i helgen, kräftskiva osv. Plus att jag är bakis idag...

Tur att det inte finns en bebbe därinne

• pirr!

FruL - stockholmare i själ och hjärta men kärleken förde mig till göteborg.. 29 år är jag!

En annan grej..
    Har fått dille på barnvagnar! Spanar så fort jag kommer ut och föreställer mig själv med olika modeller- det är ju rätt sjukt!! Har ju precis slutat med skydd och sedan dess bara "hoppelihoppat" EN gång!!!!

• Snart så....

Halloj tjejer,

Här är en som har smygläst er superbraiga tråd. Ni har tagit upp alla saker som man nästan funderat sig tokig på. Tur att ni har funnits, har blivit en BT-holic hahaha
    Håller just nu tummarna att jag inte får mens på söndag :)

Kram på er

• _koko_

Snart så... - Oooh, en till att hålla tummarna för, det gör vi så gärna! :)

Så lustigt att alla verkar fundera på samma saker, men inte så konstigt kanske. :)

Svar på tråden gravid? när märker man av det?