• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • 162ochenhalv

Kör så det rycker - gott folk *ler*
    FruL jag fundera oxå på att byta nick, inte för att det är nån som har samma,,, men jag är ju oxå fru nu :)

• nu är jag fruL

hmmm har du någon aning om vad det blir för nick? ideer?

Säg till när du byter bara så man vet vem som är vem

• pirr!

Tack för ännu mer trevlig läsning!
    Låter som ett trevligt sätt att vakna på .. Skulle nog inte hända hos oss. Maken styr sin lust till helgen när det inte är semester (antagligen av praktiska skäl- tråkmåns!), men det får vi nog ta och ändra på om det ska bli någon bäbis!!
    Kanske dags redan ikväll.. Bäst att öva inför ägglossningen som förhoppningsvis kommer igång redan nästa vecka

• nu är jag fruL

Japp inte alls ett dåligt sätt att vakna på en fjong i ryggen ha ha ha

övning ger färdighet och dessutom så tror jag att det bästa är att köra en vecka innan och en vecka efter ÄL man vet ju inte exakt när det är. och precis som guru jessie påpekade så finns det dom som blir gravida lite här och där i cykeln till och med under mensen. så kör och öva och ha kul

hmmm fick helt plötsligt lite lust att gå hem till maken... gfast han är ju på jobbet , hmmm

• _koko_

Hahaha, jag blir skitarg om jag blir väckt när jag har somnat, så en fjong i min rygg skulle nog inte ge något positivt gensvar... ;)

Vi har helt olika dygnsrytm, så ibland blir det svårt att alls få till det (jag är trött på kvällen och han på morgonen)...

Om ni byter nick, logga ut och in efteråt, för annars funkar det inte (som ni kanske minns från när jag bytte nick...?)! :)

fruL - försöker han med såna tricks (sluta dricka redan före plus) kan ju du föreslå att han gör samma sak... Inte mer än rätt tycker jag! :D

• 162ochenhalv

Haha... alltså det är så kul att läsa allas tankar. inte trodde jag att jag skulle vara aktiv på bröllopstorget, efter bröllopet, inte för att jag var särskilt aktiv innan... Finns ju inte så många forum, där man kan snacka om allt möjligt, finns mest föräldrar och dejtingsidor... vad jag vet iaf... kanske ska starta ett forum för i väntan på bebis eller nått :)

• nu är jag fruL

jag är faktiskt MYCKET mer aktiv på BT nu fetr bröllopet äbn innan. Då hängde jag inte här mycket alls.

• nu är jag fruL

Apropå det där med olika tider så är jag mest sugen på mornarna och maken på kvällarna. MEN jag kan också vakna mitt i natten och vara sugen- Så det gäller oss båda

• _koko_

Läste precis en tråd på FL (ja, jag vet, men jag hamnade där av misstag... ;)) om mina gravstickor (från mirres), och de verkar inte så bra. En tjej hade testat plus med dem men en dag senare minus, och hade fått till svar att de kan visa plus om mensen är på väg... VA?!!!! Så ni kanske ska akta er för dem...

Svar på tråden gravid? när märker man av det?