• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • _koko_

Jessie76 - "Tänk på detta snälla ni, för det blir slitningar när man skaffar barn - jag lovar - var starka för man kommer igenom det ännu starkare som par bara man kämpar! Oj, fel ämne"

Inte alls fel ämne, kanske det viktigaste som skrivits i den här tråden... :)

• nu är jag fruL

Godmorgon mina kära mamma wannabies

idag är livet mycket ljusare! Allt känns bättre. Min mens har fortfarande inte kommit... ihhhhhhh VAD kan det betyda
    hoppsan nu började jag hoppas igen!

har bestämt att jag tror att de rosa testet jag gjorde var ett DUMT test! så jag tänker ta ett clear blue senast fredag morgon om mensen fortsätter hålla sig borta.

Häller med koko om att jessies inlägg inte alls var OT eller så, utan som vanligt mycket bra

Nu kom tillochmed solen fram! så nu kan livet bara bli bättre!

• 162ochenhalv

Hej hopp..
    FruL när är din mens beräknad då? jag gjorde med det rosa... å mina symtom är borta nu... men men... har du dina symtom kvar?
    åh varför kan man bara inte sluta tänka å låta tiden sköta resten... jag vill att det ska bli mån så att jag vet om jag ska skratta eller gråta *ler*

• nu är jag fruL

Min mens var beräknad till i lördags tror jag. Maken tror att den var beräknad till i måndags men det känns som om jag har LITE mer koll på min mens än han Så den kan vara lite sen nu...

jag har kvar symptomen dvs jag har fortfarande ont i äggstockarna. Andra symptom har jag dock inte utan det är just det. Jag brukar få lite mensvärk när mensen väl sätter igång, men det brukar avra i livmodern. Så det här borde vara något annat...
    hoppas ... hoppas

Usch, sluta tänka fungerar inte..,.och jag vill såååå gärna ha en vår bebis

• _koko_

fruL - Härligt att höra! Så länge mensen inte kommer finns det ju faktiskt hopp fortfarande. :)

Vädret verkar fö väldigt konstigt idag. Jag är jätteglad att det inte regnade när jag skulle gå till jobbet eftersom jag hade lämnat regnjackan på jobbet igår... Men nu ser det ut att vara regn på ingång igen. Men men, efter den här sommaren kan man ju inte direkt klaga... Synd för de som fortfarande har semester förstås. Eller ska gifta sig, hoppas det blir fint till helgen, cicciL!!!!

Jag lider med er just som fortfarande inte vet om det har funkat den här månaden! Trodde inte att det skulle kännas såhär skönt att inte vara gravid, men nu behöver jag ju iaf inte spekulera igen på några veckor... :)

• nu är jag fruL

Vad skönt att du känenr dig nöjd koko. Ja det är ju faktiskt alltid bättre att veta än att undra.

Vädret är precis som du säger asskumt! Sol och regn om vart annat. Ungefär som mitt humör då

• 162ochenhalv

hihi fruL kul att din make oxå håller koll, även om man undra vilken koll han har ;) eller så är det så att han har superkoll...

_koko_ förstår hur du känner, visshet är så mkt trevligare än ovisshet!

• Jessie76

Jag måste blygt erkänna att det inte vart nåt producerande igår, för vi har yngsta i sängen - hon har ingen madrass till sin säng så hon får kramas med sin mor som inte aaaaaaaalls tycker att det är nåt mysigt

Ikväll ska jag då kliva på - för nu jäklar ska det göras bejbizar

• nu är jag fruL

ja jag har bröjat tveka ... hur var det nu, skulle den komma på lördagen eller måndagen
    MEN jag är faktiskt nästan helt säker på att den skull ha kommit i lördags. men oavsett så är den ju sen

ha min make har stenkoll på detta då han är total engagerad i barnaalstringen på fler sätt än bara själva produktionen
    Vi hade en stor diskussion om avhållsamhet från alkohol och diverse mat innan vi startade på riktigt. han ville att jag skuelle leva asket liv och inte dricka ens innan vi började försöka
    men hallå !!! där sa jag stopp. jag kan ta det lite lugnare. men attans att jag tänker låta bkli helt innan jag vet!

• nu är jag fruL

ha ha jessie
    önskar dig all lycka och glädje i din bestigning
    brukar bli ganska livat och kul

själv vaknade jag i natt av att någon var sugen som attan ! ha ha ha inte helt fel sätt att vakna på

ikväll ska vi köpa bebis kläder till svägerskan som precis fått dubbel tillökning! KUL!

Hmmm bröjar fundera på att byta nick, finns en med nästan samma

Svar på tråden gravid? när märker man av det?