• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Liten med Mindre

Fru L fyller 32 i höst och bor i stockholm
    Herman är 26 och bor i Göteborgstrakten
    koko är 28 och bor i stockholm
    Stor&Liten, 32 i höst och bor i Stockholm

_koko_

Kan rekommendera Mama Mia vid Karlaplan där jag varit förut. Samt att jag har vänner som gått till Munkbrons mödravård (eller nåt sånt - osäker på namnet)

• _koko_

Stor&Liten - det är just mamamia på karlavägen som är "min" gyn... Men tack för tipset om munkbron, ska testa! Antar dock att de är lika populära...

• nu är jag fruL

jag har fått tid skitfort på Rosenlunds sjukhus för ett tag sedan så dom kan nog hjälpa till. Annars sös, kanske.

koko: jo jag hoppas ju som sjutton att jag och syrran ska vara så lika att hennes symptom stämmer för mig med. Men som sagt, vågar inte hoppas...

jag tror att det är något på G för dig med dina skumma blödningar

hoppas hoppas!

Kul att se att det är många från s-holm. kanske man skulle våga ses öga mot öga och snacka nojor och symptom Klart skulle även de som inte bor i s-holm vara välkomna!

• 162ochenhalv

Måste man ta cb på morgonen? och varför?
    Kan man ta det en vecka innan mens? eller måste man vänta till beräknad dag????

• nu är jag fruL

kan tyvvär inte hjälpa till... har inte testat mig och vågar inte heller för tillfället

men jag tror att man har högst halt av hormoner på morgonen och att det är därför som man testar sig då. men jag tror att det finns bra info om detta att hitta på nätet. jag har dock inte läst något om det än varför jag inte vet så noga, sorry.

jag tror att man kan testa sig lite innan mens men att det då inte är lika säkert.
    Lycka till!

• 162ochenhalv

Man är ju lite spänd när man känner symtom, å vill veta så snart som möjligh juh... men man får väl ha is i magen å vänta till det närmar sig... Det är kanske bara inbillning! Lycka till själv!

• nu är jag fruL

hoppsan, nu blev jag nyfiken. Vilka symptom känner du av

• 162ochenhalv

Först fick jag lite ont, typ mensvärk, långt nere i magen (livmodern?) och så fick jag pytteblödningar i två dagar å nu är jag lite öm i brösten, å bröstvårtorna... ska ha mens om en vecka... har känt detta sen typ 1-1 1/2 vecka... tror att jag förstorar för att jag gärna vill bli gravid... =)

• nu är jag fruL

Då är vi i samma sits vill också gärna bli gravid.
    men jag måste säga trots min ringa erfarenhet i ämnet att dina symptom låter misstänkt lika grav symptom. testa dig vetja du har ju knappast något att förlora, förutom pengarna för testet

usch vad tuff jag lät som inte vågar testa mig själv

bara av nyfikenhet, var befinenr du dig och hur gammal är du

själv är jag nyfiken i en strut som märks

• 162ochenhalv

Hihi.. är på väg till affären får väl se om jag vågar köpa ett test...

fyller 29 i september å befinner mig i skåne! så det är kanske tur att jag skriver för annars hade du kanske inte förstått mig *skrattar*

åter kommer lite senare i em, då jag berättar om jag vågat köpa testet... ih!!!

Svar på tråden gravid? när märker man av det?