Nu ger jag mig själv en kvarts paus, såhär kan jag inte ha det!
Då jag inte har använt min ägglossningsstickor som jag köpt på nätet ännu kan jag inte säga om de är bra eller dåliga, allt jag vet är att CB är snordyra (jag köpte ett paket innehållandes 10 gravstickor och 20 äggstickor för 200kr)...
Man kan ju använda dem som förstatest kanske och testa så ofta man vill, och när man fått utslag på dem använda CB som bekräftelse. :)
Ingen förändring på min front förresten, blöder fortfarande litegrann, tänkte testa i morgon bitti igen för skojs skull. Sökte lite på familjeliv igårkväll och hittade flera som blött litegrann länge i början och som varit gravida så man vet ju aldrig... Hehehe, fantisera går ju. :)
Samtidigt vill jag gärna dricka alkohol i helgen... Har två roliga fester inplanerade, och säga vad man vill, det blir inte samma sak utan. Men det är klart att jag skulle bli allra gladast för ett plus ändå...
Sambon är lite nervig och tror att jag är sjuk, han är så söt... Myser när han är så omtänksam.
pirr! - känner igen det där med kollegor som kommer in i rummet!
fruL - jag håller fortfarande tummarna för er! Tänk, visst är det konstigt, mensen har aldrig varit varken sen eller tidig någonsin förut, men nu helt plötsligt beter den sig som en trotsig tonåring... :D
Hur har ni andra det? Undrar hur ciccis möhippa gick... :)