fruL - jag har känt mig rätt avslappnat inställd till det här, inte haft sex mer bara för att det är ägglossning, inte tyckt att jag tänkt så fasligt mycket - men trots det är ju min mens helt knäpp vilket måste vara ett tecken på att jag är uppstressad över det här! Vad jag vill säga är att det mesta nog är psykiskt, jag menar vi har skrivit 51 sidor här på drygt 2 veckor bara, vi tänker nog mycket mer på det än vi vill tro...
Nej jag tror inte att det satte igång ett missfall. Allt jag har läst om missfall är att vi inte kan påverka det, det skulle ha skett ändå!
Och jag tror också att nenne bara menar väl, men det går inte att stänga av tankarna. Man VILL ju...
jessie - det var det vi kom på, att vi inte hade några ursäkter kvar! Karriären känns som en väldigt konstig ursäkt även om jag visst tänker på det ibland. Men jag är övertygad om att jag kommer att kunna fortsätta med det även med barn, utan att jobba 60-timmarsveckor! Livskvalité är ju som bekant inte endast beroende av pengar... :)