• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • _koko_

nenne78 - det är ett tecken! :)

Uäääh, jag mår illa...
    // Koko, som fortsätter att rapportera symptom tills ni kräks på mig... ;)

(stickorna kom förresten redan igår, dvs 1 dags leveranstid!!!)

• pirr!

Äggviteklump.. aldrig lagt märke till någon sådan tror jag,hmm. Eller kanske inte kopplat detta till ägglossning.. Har alla det tror ni?
    Skall definitivt börja hålla utkik efter en sådan, hur äckligt det än låter

Skol-biologin släng dig i väggen- det är ju BT man skall hänga om man verkligen vill lära sig vettiga grejer.. haha!

• nenne78

hihi, alltså, det är som en tjock genomskinlig jelloklump som dallrar när man skakar på den *analyserar med lupp*

Jag har inte studerat det så ingående som ni kanske tror men det händer ju 1 g varje månad så man har ju lite koll...

• herman

Hej brudar!

Funderar på att börja hänga här med er nu när bröllopet är förbi... Har precis släppt greppet om pillren, får se vad som händer framöver :)

• _koko_

herman - välkommen! Här är det alltid soligt och skulle det inte vara soligt så är det iaf varmt. :D

• _koko_

Har alla redan tagit helg eller?

Hoppas ni får en rolig helg allihop, jag ska bara ta det lugnt och äta mycket kräftor tror jag.

Lycka till på möhippan CicciL. :)

• Bröllopstokiig

Tjena tjejer!!!
    Skulle bara säga hej då för nu!
    Jag tar helg nu och ska i morgon hippas till 99,99%.
    På söndag åker jag och min blivande ner till Karlskrona från Stockholm och förbereder det sista inför bröllopet. Jag kommer kanske inte kunna komma surfa in på BT så mycket från och med nu. Åker till Thailand den 25/8 och är åter här 11/9.
    SNÄLL pöka på och se till att tråden håller sig i liv!
    Kommer berätta om jag blev gravid eller ej efter detta maraton juckande vi har haft senaste vecka när jag är tillbaka!

Massa kramar till er från mig...

• nu är jag fruL

Hejsan alla raringar
    Kommer ni ihåg mig. Trådstartaren. Kul att se att tråden fortfarande är vid liv !
    Själv har jag befunnit mig på en plats utan tillgång till nätet så jag har inte kunnat vara här och snacka goja med er trevliga bruttor
    men på måndag börjar jag jobba igen så då har jag all tid i världen att hänga på BT

Men först av allt så ska jag läsa in mig på vad ni pratat om sen sist, sen återkommer jag.

men tyvvär så verkar det inte ha "tagit" denna månda. Ska ha mens i morgon och känner av den gamla hederliga mensvärken
    Usch vad tråkigt

Vi ses

• nu är jag fruL

Men ohhhhhh vad flitiga ni har varit
    herregud vad jag har massor att läsa igen!
    kram

Svar på tråden gravid? när märker man av det?