Tjabba!!!!
Fick inte åka snopp igår, hahahahaha, vi (eller rättare sagt m2b) var trötta när vi kom hem efter middagen hos goda vänner.
Körde stickan i morse igen, och nu var det halvböjj igen! Så det var igår jag antagligen var som mest fertil. Hoppas bara att de små rackarna överlevde tisdagskvällens aktiviteter, för då har jag ju i allafall en god chans att vara gravid nu! Ska se om jag inte kan få till det i kväll... men jag tror han är lite stressad över sitt jobb (han är VD) och sen allt som inte är klart inför bröllopet nästa lördag (det har jag helt plötsligt lagt åt sidan, man har ju annat att tänka på!) och detta med att jag ska ha barn pronto får honom att freaka ur. Men men han kommer inte undan! Hihihi.
Äh jag skiter fullkommligen i att man lämnar ut sig här, lite kul grejer kan jag bjuda på. Jag är verkligen så långt i från pryd man kan komma. Det snackas om "snusk" mest hela tiden med både kollegor och vänner, det är ju det som är kul. Har man ett relativt seriöst jobb, som jag har, så sitter man ju och pratar så mycket affärer hela dagarna, så lite sexsnack håller mig vaken!
Alright, kanske ska göra några knop innan jag kikar in igen! Eller inte, man kan ju knappt slita sig