• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Bröllopstokiig

Han har fattat det eftersom jag helt plötsligt stressar med ägglossning, folsyra och gravtest... men jag har inte sagt det rakt ut, då döööör han!

• _koko_

Eden-06 - funderade precis på det... Min vet ingenting! :D Eller, han vet ju att vi försöker och det var faktiskt hans förslag!
    Men försöker betyder nog "tar det så tar det" för honom, och jag har försökt vara sån också, men man vill ju veta att man funkar!!!

• _koko_

Därför är det så skönt att kunna älta det med er som inte får öronen söndertjatade. :)

Men det är klart, han skulle nog vara gladast om jag lät bli att berätta några detaljer, hahaha...

• M.B.

Jag blev överraskad över att det fanns så många "så-här-gör-man-barn"sidor på nätet. Alltså med fakta och forum där folk kan diskuttera olika knep osv. Mina kompisar som är på väg att bli mammor eller planerar barn är trogna läsare/medverkande på dessa sidor.. hehe.. det är nog ett beroende precis som något annat.

• Bellie

Åhh vad härligt att läsa era galna inlägg när man varit borta en sväng. Denna tråd har ju utvecklats till rena rama såpoperan! :D :

Vem ska ha ägglossning imorgon, vem har pökat med mannen igår kväll?? Spänningen stiger... ;) Frågan är vem som blir på smällen först! He, he...

• Bröllopstokiig

Bellie! I cannot wait att höra vem som har blivti på smällen först... ha ha ha Jag tror det kan vara jag faktiskt, om inte koko, ha ha ha. I morgon får ni höra min fortsättning, med lite vin på middagen i kväll kanske man kan locka honom i säng i gen och då sig en omgång, hahahaha....
    Det sjuka är sen när man lägger ut bilderna här från bröllopet, då kan ju alla se hur vi ser ut och det blir väl ett *gapskratt* för ni kan ju tänka er oss in action då på ett annat sätt.
    Ja ja, bästa såpoperan hittills!

• Bellie

He, he även om vi inte sätter iggr förrän nästa ÄL (denna förkortning på ägglossning hann jag plocka upp på den hatade familjeliv.se...) så ska jag lura mannen i sängen ikväll...
    Man måste ju faktiskt öva!!! :D :D

• _koko_

CicciL - där stack du ut hakan, modigt av dig! :D
    Ska bli väldigt spännande att se bilder på er sedan...

Bellie - fniss, min stackare har inte fått något på nästan en vecka eftersom jag kännt mig så ofräsch med blödningen...

• Madz

GLAMOUR släng er i väggen :)

Eden-06: Min kille tycker är ganska skönt att inte bli "inblandad" i allt prat om ägglossning osv men VÄLDIGT glad i försökandet hahaha

• M.B.

CicciL

hahaha.. ni får väl lägga ut bilderna under ett annat nick Det man inte tänker på nu när man skriver är att det är en helt annan 5:a sen när väl bilder på personerna finns att se..

Det här ÄR bättre än någon såpa..

Svar på tråden gravid? när märker man av det?