• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Bröllopstokiig

Cilla R: Folsyra är redan inhandlat och knapras effektivt, 1 om dagen! men tack ändå!

• M.B.

Hmm.. Om ni har haft 6 igår, så går det att vänta fram till imorgon också. Vissa säger ju att varannan dag ger bäst resultat, men det är klart - det är individuellt. Lycka till!

• _koko_

CicciL - vad har vi sagt om att panik-kn*lla varje dag? :D :D
    Orkar ni när ni kommer hem ikväll så kör på, annars lär det funka minst lika bra i morgon också!

Stickan visar förresten (om jag inte minns helt fel) de dagar det är störst chans att bli gravid, dvs dagarna INNAN ägglossningen.

Hehe, man får hoppas att du säger JA och inte BEBIS om nio dagar då... ;)

• Bröllopstokiig

koko: ha ha ha du är ju skit kul du... panikkn-lla! ja du det kan jag tala om att jag gjorde igår, tänkte nu måste den där jä-a ägglossningen var i krokarna. Usch, stackars m2b, han är väl helt knäckt, inte nog med att vi ska planera festprogram och kanlla till prällen med 90 gäster i släptåg, nu (innan vi ens är klara med bröllopet) har jag fått dille på att det ska bli barn med!

ja du, får öva på jajajajajajajajaaaaa och försöka glömma det deet där med barn för den dagen
    Lär ju dessutom veta strax efter om det blev eller ej, nästa mens ska enligt plan komma runt 21a augusti.
    Jag har varit nojjig för bröllopet, men detta tar priset!
    Okej, då lör vi ikväll om jag orkar, annars får vi försöka i morgon kväll igen.
    Blir det inte denna gången så får vi köra varje dag på smekmånaden!

• M.B.

Åh vad romantiskt om ni skulle lyckas med att gifta er och få reda på att ni vart med barn under samma helg. Något att fira en gång för alla..

• Bröllopstokiig

M.B. Precis så jag tänkte! Men min m2b vill att det ska hända på smekmånaden, för han har en önskan om att få säga till barnet en dag att den blev till i Thailand... Han blev själv till i Paris och känner att det har varit kul för honom att få veta att det var just där. Men jag ser det precis så som du beskriver det!

• _koko_

Hehehehe, CicciL, jag tror inte att han är knäckt... ;)

Tur att ägglossningen är över snart så du kan återgå till att tänka på festprogram å sånt. Just det, för du kommer säkert inte leta symptom hela tiden då... :D

Under smekmånaden lär det ju inte vara några problem att få till det, OM det nu inte skulle ta de här dagarna...
    Och jag tror att han kommer att vara väldigt glad även om han inte skulle få säga att barnet blev till i thailand, tänk vilken sanslöst euforisk lycka att både vara nygift och nygravid...

• Eden-06

CicciL: håller tummarna för dig

Känner igen mig i det här att nojja över bröllopet. Babynojja ovanpå allt gör att min sambo tror att jag är galen. Han vill allt lika gärna som jag. Kan dock slå fast att vi visar det på olka sätt

• Bröllopstokiig

Hahahahahahah jag bara sitter och garvar nu när jag läser denna tråden Å vad alla är roliga!

• Eden-06

Vet era killar om att ni tjatar babysar på BT?

Svar på tråden gravid? när märker man av det?