• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Bröllopstokiig

Ja, jag får väl göra det... hehehe....
    hörrni, nu ska jag valsa hemmåt, via lite klädaffärer. mina vänner ska leta långklänningar till mitt bröllop, så jag ska vara lite smakråd
    Vi hörs i morron!
    kram till er alla och tack för en roliga dag på jobbet!!!

• pirr!

FAntastisk tråd!!!

Min man har ingen aning om att jag hänger på BT var och varannan kvart. Han vet nog inte ens att det bara kan bli barn vissa dagar.. Skulle han få höra om ägglossningstest och folsyra och allt var det är skulle vi bli två stressade, så bäst att hålla honom på avstånd (dock ej kroppsligt!!! haha)

• Bellie

CicciL: ha det så mysigt på shoppingturen & välkommen tillbaka imorgon ;)

pirr! Min man har faktiskt en tendens att bli mer stressad än jag vad gäller detta med att skaffa barn. Han vill inte att jag pratar om ägglossningar eller annat, för då är han rädd för att inte kunna 'performa' som han vill... Så jag säger definitivt inget om mina efterforskningar och diskussioner här på BT... ;) Det är min hemlis... :D

• Fredagsbarn

Jag undrar som Eden om era killar inte skulle bli förskräckta över er öppenhet, min skulle dött på fläcken om jag skrev här om hur vi skulle "köra" på kvällarna!

• Bellie

Det är ju just därför man i detta forum inte använder sina riktiga namn. Jag personligen tycker dock att våra diskussioner är ganska oskyldiga och jag skulle mycket väl kunnat diskutera samma sak med mina vänner där hemma. Men alla är vi ju olika 'pryda' så det är ju tur att det finns olika trådar här på BT ;)

• _koko_

Fredagsbarn - tur att du inte gör det då. :)

Det vi främst pratar om här är ju oro och förhoppningar, sen är det väl bara bra att vi har sex väl?! :)

Men visst ska man alltid tänka efter innan man skriver saker i ett öppet forum så att ingen blir sårad.

• _koko_

Fast nu kom jag på att jag berättat att jag är ogift här, så nu när jag även har avslöjat att jag inte är oskuld hamnar jag nog i helvetet... Gulp!

• Bellie

koko: more sex to the people! jag kan dock avslöja en sak i förtroende: jag är inte heller oskuld!

• Fredagsbarn

Äh, jag är inte särskilt pryd, fast en del av er har ju "egna" sidor här på BT, med bild! Så det är ju inte så svårt varken för de som känner er eller andra att se vilka ni är

Jag hejar på er och har lärt mig massor av era roliga inlägg, menade alls inte att låta negativ!

• _koko_

Fredagsbarn - äsch, det var tänkvärt det du skrev, man behöver bli påmind om att man inte är så anonym som man tror ibland. :)

Svar på tråden gravid? när märker man av det?