• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Bröllopstokiig

koko: Jag jobbar sista dagen idag, så jag vet att jag är ledig och jag är dessutom redan i Karlskrona där bröllopet ska stå.
    Så det är inte mycket att spela på... Det blir i morgon!

• Bellie

Tråkigt dock att tacka nej till fester eller bröllop där kompisar gifter sig :( Man kanske kan låtsasdricka ur vinet? Eller prata med köket så de kan servera alkofritt istället för vanligt.... dock med risk för att de skriker ut det över hela bordet: "Vem var det nu som skulle ha alkoholfritt??" Uhhh...

• nenne78

hej, hej!
    jag har försökt lista ut en grej genom att läsa här men hänger inte riktigt med. När är ägglossningen???? Haha, ja, alltså är den före, samtidigt eller efter den tjocka äggviteklumpen man får? Jag vet ju att det har ett samband men... Måste man göra ett ägglossningstest för att ha koll, eller kan man gå efter flytningarna? Oh huvaligen vad äckligt det låter, men ni kanske fattar. Jag hoppas få hänga här med er i höst när det är dags att kasta regnkappan!

• _koko_

CicciL - aha, nu förstår jag, det kan vara svårt att GÅ UT och festa på en söndag... Tänkte inte på det. :)

• nenne78

my god! Enligt den så är jag mest fertil den

7 oktober - vår bröllopsdag
    &
    4 november - vår 11-årsdag

this is the year it all will happen...?!??!

• nenne78

och några dagar framåt...

• Bröllopstokiig

Tjohooo då blir det åka av för dig vilket fall som helst då!
    Kul att det blev så med era dagar!

• nenne78

här ska åkas, skjutas och bökas!

Svar på tråden gravid? när märker man av det?