• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • nu är jag fruL

Var förresten och hälsade på min svägerskas 3 veckor gamla tvillingar!!! Skojar ni att livmodern slog frivolter av längtan efter en egen liten filur !

• Jessie76

Oj vad gulligt! Tänk om man kunde styra så man fick twins nästa gång Det går ju tyvärr inte men det vore najs

Kanske skulle funkat med kokos? Hehehe... Jag glömde dom strecken - sorry frullan, nästa gång ska jag komma ihåg att du är lite åderförkalkad

• Snart så....

FruL: Känns bättre nu när man vet att det är "över" för denna gången och man får börja om igen. Väntan på att få reda på om det tagit sig är ju VÄRST.

Det verkar inte bara vara jag som vill ha ett sommarbarn :)

• _koko_

Hahahaha, ja, kokos är kanske värsta fertilitetshöjaren?!!

fruL - vi verkar vara precis samtidigt i cykeln just nu, roligt!

Oooh, tvillingar... Verkar vara jättehäftigt och jättejobbigt... :D

• Jessie76

Jupp, känns som att jag får joina er i cykeln (får nog skaffa en tandem då eller vad tror ni? )

Jo jätte-allt tror jag med twins, men oj vad jag skulle vilja

• nu är jag fruL

Trippel cykel, vad heter det trindem
    kul att ni är med på cykeln tjejer nu jäklarns så kör vi
    ni som cyklar lite för och efter oss på trippel cykel. Ta det lugnt så att ni inte ramlar omkull. det kan vara farligt att cykla!

jessie: Inte bara åderförkalkad, här är det kalk och stopp lite överallt

Tvillingar NEEEEEEEEJ usch vad jobbigt det verkar- en verkar vara fullt tillräckligt! fast klart hellre 2 än ingen...

• Jessie76

Åderförstoppad då? Jaja, whatever

Trindem, den var bra - fler som vill va me på vår cykel?

• _koko_

Jag sitter längst bak och håller upp fötterna så får ni trampa, det är väl ok?!! :D

• Magda78

Jag cyklar lite före er då efter som min ÄL redan har varit (eller efter hur man nu vill se det)!

Man vet aldrig - många tjejer kan ju ibland omedvetet anpassa sin menscykel till tex sina systrar eller vänner. Det kanske slutar med det i denna tråden - alla lägger ägg samtidigt!

• _koko_

Då är du definitivt före oss. :)

Magda78 - 1a
    fruL - delad 2a
    Jessie76 - delad 2a
    koko - delad 2a

Vi har säkert olika långa cykler, så det ska bli spännande att följa loppet. :D :D Då är du definitivt före oss. :)

Magda78 - 1a
    fruL - delad 2a
    Jessie76 - delad 2a
    koko - delad 2a

Vi har säkert olika långa cykler (om inte magda78s teori slår in - spooky isf...), så det ska bli spännande att följa loppet. :D :D

Svar på tråden gravid? när märker man av det?