• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • mugglesfan

Jag tror på det, att sluta försöka så in-i-helvete. Vilka är det som blivit gravida på denna tråd? Inte är det de som försökt mest utan det kommer in tjejer och bara blir på smällen första ggn - de har inte ens förstått hur svårt det är Vi som försöker för mkt blir det inget med...
    Jag lägger ner ÄL-testerna denna mån iaf. Dessutom fattar jag inget nu med min kropp, efter min konstiga blödning är inget som det brukar.

• nenne78

EnGäst
    ja JAG hade hoppat 2.40 m men hon tränar ju hela tiden!

• mugglesfan

Vad jag menar är att eftersom jag inte fått ngn aladåb så har jag nog ingen ÄL alls denna mån så det är väl ingen mening att slösa på stickor
    Jag lägger ner denna mån helt och försöker nästa el nåt...
    Nu har jag druckit lite vin så jag bryr mig inte...

• Lapinette

Så Engäst som är gäst denna kväll på vår tråd. Menar du att ni förskte länge för att få barn och när ni gav upp så hände det? Har hört denna story så många gånger och själv har jag sagt att jag inte tar för givet att jag kan bli mor men att jag vill försöka. Nu när man är där (är redan 36 år) så är det inte så lätt att låta bli att bry sig.

• Engäst

Just det!

Jag har hoppat 3,50, men det var 25 år sedan....

• Lapinette

Har en väninna som är i min ålder och gift sen i juli och hon bryr sig mindre än oss här inne...men hon testade idag då hennes mens ännu ej har kommit och det var negativt men hon var inte ledsen. Hon rycker på axlarna och går vidare. De vill ha barn, de försöker men hon känner sig inte redo. Känner man sig någonsin redo?

• Lapinette

Shit, bara du och jag, Mugglesfan, som är seriösa här inne på tråden ikväll.

• Engäst

Lapinette:

Trevligt att vara Engäst!

Ja, vi försökte i flera år att bli med barn. Till slut sa vi, blir det så blir det (var unga då, bara 22 år), vi åkte på fjällsemester med hela släkten. Då det var svårt att "få till det" med hela stugan tog vi tillfället i akt då vi bastade....Där blev vår lilla bäbis till. Då nr 2 skulle tillverkas tog jag ut min spiral i tid, för det skulle ju säkert ta flera år igen...Jo pyttsan...samma dag spiralen togs ut måste jag blivit gravid.

Nu är jag snart 36, träffat ny man...men inga fler barn är inplanerade =)

• nenne78

mugglesfan
    tråkigt om det skulle vara så, men jag håller tummarna för dig ändå! Tycker det skulle vara trist om det skulle vara samma för mig (eftersom dalleridallen inte visat sig här heller) för vi har ju som sagt legat i eller på. Och från sidan.

• Engäst

Alltså..vi ville inte "få till det" med hela stugan.......Men ni fattar!!!

Svar på tråden gravid? när märker man av det?