• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • A.M.

Jag bor ju i Sthlm och är jättenyfiken på alla er i tråden ... Men jag ska ju föda barn typ då - så jag vågar inte ens säga att jag kan komma!

Jag håller alltjämt tummar och tår (så att jag får kramp) för alla som försöker och vill ha barn. Hoppashoppas ni plussar snart.

• nu är jag fruL

ha ha
    jag har också massa julstämning redan och jag tycker att det är Sååååååååååå mysigt

I gr drack jag en halv flaska starkvinsglögg och blev så där mysig och varm som man blir av mycket glögg. Fyyyyv ad jag tycker det är gott

• nu är jag fruL

A.M
    Du får komma en annan gång och ta lille skrutten med dig. Om du nu vågar släppa oss barntörstande i närheten av en bebis. Man vet ju aldrig vad vi desperata tanter kan ta oss till!

• nu är jag fruL

kom igen nu!!!
    Ska vi klara 4000 innan i morgon så får ni fasiken ligga i

• Bröllopstokiig

A.M. Om den är född då, kanske du kan komma förbi en timme och visa upp både dig och ungen. Skulle tro att vi är några som gärna vill titta och få lite bebis smitta!
    Hoppas förlossningen går bra, har för mig att den skulle komma på min fördelsedag och även gudförälderns fördelsedag eller ?? 2/11??
    Hur som, lycka till tjejen, önskar att det var jag som fick kläcka ut en bebis istället (eller kanske inte)...

FruLlan! Fan jag ska bli lite små packad kanske till och med och se till att inte boka upp något på kvällen! Tjohooo

• nu är jag fruL

ni är s attans ihärdiga hemma i sänghalmen
    men i tråden var det inte mycket action

ska jag säga som knappt brukar ha tid att titta in

• nu är jag fruL

rätta takter cicci:
    jag ska garanterat bli lurvig
    det rukar liksom komma av sig själv när man släpper mig i närheten av alkoholhaltiga drycker

vaddå halvalkis!!! JAG

• nu är jag fruL

brukar skulle det ju stå...'

men ni fattade nog. Jag blev så till mig av alkoholpratet

• nu är jag fruL

ha ha ha
    en hel sida men inlägg nästan enbart från mig
    jobbar jag bra idag eller

• Snart så....

Hoho nu är jag här för att hjälpa 4000 målet!!

Blev tilldelad att ordna firmans julfest, så nu är man väldigt julinspererad :)

Svar på tråden gravid? när märker man av det?