• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • sweetstreet

Förresten Moppy
    Håller alla tummar och tår och lillfingrar för att ditt VUL imorgon visar att du fortfarande är gravid!!!!!!!!
    Men det tror jag nog! :)

• nu är jag fruL

det tror jag me

kom igen tjejer 180 inlägg p ett dygn. Det ska vi vel klara va

• sweetstreet

ja FruLLan,
    för jag lovar att det inte är fråga om snigelslem på tangentbordet iallafall!!!!!! Ingen porrsurfning här inte! :D

• Bröllopstokiig

Tack för support Jag ska kanske göra som snart så... skrev, att se om det går att få till det i dag i stället, hmmm-
    Ja, annars får jag väl bara hoppas att de små rackarna överlevde ett par dagar där runt ÄL... om inte så vet jag ju varför, som du säger sweetstreet, men men... tja... Bättre att försöka en gång än ingen gång.

Som fullan säger, här tänker jag inte missa en ända ÄL, det har jag inate "råd" med. Det sjuka är att jag trodde jag skulle vara gravid för länge sen, galet att det har taigt så lång tid!

• Snart så....

sweetstreet & FruL: Just så känner jag oxå och kommer inte sluta försöka men släppa ÄL:testerna och all press runt ÄL. Jag vill istället njuta av jul-förberedelserna med alla ljus, glögg osv...
    Kanske blir fokuserad på andra saker och får ett stort PLUSS i julklapp :)

• sweetstreet

Cicci,

Jag Älade också i helgen )men vet inte exakt dag eftersom jag inte kollade någon böj denna gången). Men vi borde kasnke BIMa ungefär samtdigt då gissar jag?? Så vi kanske kommer nojja tillsammans nu den närmsta tiden över alla symptom som lär dyka upp?

• sweetstreet

Snart så,

ja denna gång försökte jag att inte köra med stickorna för jag hoppades att jag skulle bli mindre ÄLfokuserad då. men jag vet faktiskt ärligt talat inte om det hjälpte?? Jag tänkte rätt mycket på vilken dag det faktiskt var "böj och ÄL" ändå, och blev kanske lite nojjig över att jag plötsligt inte alls visste för det kunde diffa på flera dagar!! Så himla knasigt! Önskar jag kunde stänga av den delen av hjärnan ibland! :(

• nu är jag fruL

Ja cicci: se till om ni inte kan mysa lite i kväll. Jag tycker det verkar vara helt konstigt och totalt olikma för alla vilken dag man egentligen blir gravid,. Jag tror nog att man kan blir gravid bde innan och efter böjen. Så påt i kväll!
    Om inte nnat så för att du och maken kan behöva en trevligt stund ihop efter ngra dagars gnabb.
    Jag rekommenderar skaldjur och vitt vin gärna bubblande sdant .

Eller varför inte glögg och PIPParkakor

• Bröllopstokiig

sweetstreet: jag har antagligen BIM den 9/11. Så vi kan verkligen nojja ihop, för det vet jag att man gör. Det sjuka är att jag har haft sådana PMS symptom de senaste 2 ggr så jag vet inte vilket som är vilket, det jag trodde var gravsymptom var PMS symtom, så jag kanske nojjar över att det är mens på väg istället. Det krävs många "nya" symptom om det inte är mensen denna månaden.

Ååå vad jag längtar till vi ska ses!
    Ska bli så skönt att babbla av sig!

Snart så... kanske ett pluss i julklapp, det vore verkligen något!

• Snart så....

Sweetstreet: Nu ska vi se om det blir rätt, listan ändras hela tiden:
    Dessa hade Äl ihelgen:
    cicciL
    Sweetstreet
    Snart så..
    Mindre
    fruSofia
    Mugglesfan

Så vi är ett helt gäng som kommer ha massa symptomer och nojjer framöver..

Svar på tråden gravid? när märker man av det?