• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Snart så....

Jaaa det är ju en hel hög som har BIM då så det kan bli väldigt mkt vin

• sweetstreet

sockerbiten,

låter som en skön inställning tycker jag! Kanske är ni mer avslappnade till hela göra-barn-aktiviteten eftersom ni ändå har en "plan B" som ni känner er helt nöjda med?

• sweetstreet

snart så,

Ja det var ju verkligen ett helt gäng som verkar cykla tillsammans just nu!!!!!!! hehe! Vi får väl se hur pass coola vi kan vara fram till våra BIMar...! ;)

• sweetstreet

Och som vanligt ahde jag mer än gärna velat ses och träffa er!!! Men eftersom man har ett helt hav mellan sig och er så får man väl snällt sitta här och sucka av avundsjuka....

Kanske ni kan tänka er en träff i New York nästa gång???!!!! :)

• sockerbiten

sweetstreet:

Ja, jag tror att det hjälpte till litegrann, jag kunde koppla bort ÄLandet ganska bra, även om jag inte kunde låta bli att kolla en gång med stickor för att se att jag verkligen hade ÄL :) Vi lyckades rätt snabbt, så adoptionstankar kanske är tricket ;)

• Bröllopstokiig

Jag kommer gärna till New York, för jag har inte varit där någon gång!
    Fast det kostar ju lite mer än att ses på Stureplan och gå till ett nice hak!

Okej tjejer. Jag vet att de har buffé på Nybrogatan på ett hotell där, typ korsningen Linnégatan. Kostar 165 kr, så får man äta hur mycket man vill.
    Annars kan jag tänka mig vad som helst, gillade haket vi var på sist Så lagom
    Fridays är så stökigt med alla barnfamiljer
    Kom med förslag alla!

• nu är jag fruL

absolut p en NY träff

• nu är jag fruL

älskar NY
    fast det är lite långt frn söder....

• Liten med Mindre

Undrar också över _koko_ . Nån som vet?

FruL - om det inte blir Linköping så kommer jag självklart och nojar med er. Det är ju lättare att krypa hem till sin egen säng från Stureplan om magen spökar och gör ont, än vara trevlig borta hos andra i Linkeboda.

Funderar så det knakar...

• Liten med Mindre

Vi får göra en gemensam mamma-shoppingtur till NY när vi lyckats få upp magarna i vädret. :) Tror säkert att det finns fler skoj saker att handla over there.

Svar på tråden gravid? när märker man av det?