• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • nu är jag fruL

hejsan
    tihi kul att vi ska ses igen. det känns som om vi kommer bli samma gäng den här gngen. det verkar inte vara ngra andra som vill följa med...
    Men vi fr vel roa oss.
    Brunch-lunch tycker jag låter kanon!

• Bröllopstokiig

Jag är så nervös att det inte tog denna gången eftersom vi inte har varit sams och fått till det! Jag hade fullt utslag på ÄL test i fredags och hade sex på natten sen. Innan dess hade vi sex endast tisdag och onsdag. Det är det hela.... vet inte om det räcker, men man kan ju bara hoppas att vi lyckades i fredags natt.
    Hur skulle ni säga att oddsen var?
    Kram

• Snart så....

Hahaha...luktar vi illa? Tro oxå att det blir samma gäng :D

• Bröllopstokiig

Skit samma, jag ska inte "måla fan på väggen" ännu... Så irriterande bara!
    Hur som helst, man får se det positiva, att man slipper föda barn mitt i högsommaren... Och kunna dricka mumsig glögg hela december

• nu är jag fruL

det var hur kul som helst.
    jag var lite lätt nervös innan för det blste ju s in i norden och det gamla ridhuset låter som om det ska ramla ihop totalt när det blåser. Och hästarna brukar ju bli tokiga av det och eftersom de blir lite tokiga bara av hoppning så kunde det ju ha blivit hur tokigt som helst.
    Men allt var lugnt.

Det var så himla kul. Hoppa bana är verkligen det roligaste som finns. Anmälde mig genast till en ny hoppkurs.
    ahh roligt, även fast min nervösa häst inte vågade hoppa grinden d den höjdes och slog p en tvärnit inklusive kast i sidled.
    men det är sånt som göt det extra spännande.

• Snart så....

cicciL: Kan du inte mjuka upp honom och sexa idag? Vet inte om det hjälper en nån skrev ju här att det tog på 3:de dagen efter böj...

• nu är jag fruL

cicci:
    usch det är så himla svårt att säga oddsen.ö Klart att det känns som om man har större chans om man får till det fler gnger. MEN det behövs ju faktiskt bara en gång, s har ni tur så tog det då.
    Usch det är verkligen inte kul att gå och fundera och nojja, Jag gör det också...

• Snart så....

fruL: Ja tänkte just på dig när det blåste så mkt, det kan hända massa knasiga saker med hästarna då.
    Det är sjukt kul att hoppa bana :D

• nu är jag fruL

jag har problem med mina å som ni kanske märker
    de uteblir oftast...
    hoppas ni fattar ändåååååååå

• nenne78

CicciL
    låter gott med glögg, och OM det inte tagit nu har nu ju chans att slänga in bullen i ugnen när ni är sams och glada. Inte för att det spelar någon roll, men alltid kan man hitta på bra anledningar till det ena och det andra...

Svar på tråden gravid? när märker man av det?