• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • Liten med Mindre

Snart så - vad skönt att nåt blir billigare än tänkt. Det är inte ofta.

Ägnade helgen åt bildäcksbyte. Eller, jag bytte 1 däck och maken 3. Tog förmodligen lika lång tid. Vill så gärna tro att jag var till hjälp ändå. :)

• Liten med Mindre

Och så "klappade" vi en otroligt söt bebis i lördags. (sällan de inte är söta) Vi blir båda så bebissugna efter såna besök. Svårt att "släppa" tanken och bara vara.

• Snart så....

Mindre: vi trodde först hon skämtade när hon sa priset hahahaha men nu har vi papper på allt så vi kan bara gå dit och beställa den när det är dags :)

Byta däck vägrar min m2b att göra längre så vi har bokat tid *s*

• Snart så....

Träffa bebisar är nästan lite "farligt" när man håller på och försöker själv.

• Snart så....

Man blir sååååå himla sugen och vill knappt lämna tillbaka bebisen

• Lapinette

Har aldrig haft den känslan med bebisar. Skulle hellre föda någon som är ett par år gammal och som man kan kommunicera med. Med vågar inte tänka på hur den förlossningen skulle gå till!

• Liten med Mindre

Låter lite obekvämt faktiskt, så stor "bebis".

• Snart så....

Fast kan hålla med om att det är roligare när de är några månader gamla och är lite mer "med". Börja le, skratta osv

• Bröllopstokiig

Godmorgon i verkstaden!
    Ja, min helg blev som den blev. usch... inte kul att vara osams. Så en sak är säkert, till 99% så har det inte tagit denna gången!
    Jag fick verkligen tjata mig till sex i helgen, eller rättare sagt 02:00 i lördags morse. Fick böj i fredags morse och tror jag hade ÄL på kvällen eller något, kände lite ömmande känsla i området, men det kan ju lika gärna varit ngt annat. Hur som helst, en ända gång fick vi till det. Jag ville givetvis mer, men min make var så jävla trött (som vanligt) och det gick bara inte. Sen var jag så jävla sur på honom, så igentligen ville inte jag heller! Han menar fortfarande på att jag bara vill ha hans simmare, och det är helt sant, hade jag inte haft ÄL så hade jag inte velat ha sex när man är så sne på någon. Hmmmm vilken utläggning....
    Så som sagt, sannorlikheten att det skulle blivit ngt är minimal! (Scheisssssse)

Annars har helgen varit lugn, sprungit och letat stövlar på stan, men hittar inga som passar. Alla skaften är så stora, så det blir världens glapp på mig med mina smala ben Sen var det städning etc etc

PUSS på er!

• Liten med Mindre

Vilket drömprobelm med stövlar Cicci. Mina vader är så stora att de inte går i ett enda par stövlar.

Hörde andra oja sig över ditt stövelproblem en gång. Tydligen kan en del skomakare sy in skaften så att de sitter bra. Fast det funkar förstås inte med alla stövlar.

Synd att det var en "kylig" helg för er - hoppas att ni hittar en bra lösning. Inte gå och lägga sig osams! (Det är i alla fall ett bra och klassiskt bröllopsråd, även om det är svårt att följa ibland.)

Svar på tråden gravid? när märker man av det?