Godmorgon i verkstaden!
Ja, min helg blev som den blev. usch... inte kul att vara osams. Så en sak är säkert, till 99% så har det inte tagit denna gången!
Jag fick verkligen tjata mig till sex i helgen, eller rättare sagt 02:00 i lördags morse. Fick böj i fredags morse och tror jag hade ÄL på kvällen eller något, kände lite ömmande känsla i området, men det kan ju lika gärna varit ngt annat. Hur som helst, en ända gång fick vi till det. Jag ville givetvis mer, men min make var så jävla trött (som vanligt) och det gick bara inte. Sen var jag så jävla sur på honom, så igentligen ville inte jag heller! Han menar fortfarande på att jag bara vill ha hans simmare, och det är helt sant, hade jag inte haft ÄL så hade jag inte velat ha sex när man är så sne på någon. Hmmmm vilken utläggning....
Så som sagt, sannorlikheten att det skulle blivit ngt är minimal! (Scheisssssse)
Annars har helgen varit lugn, sprungit och letat stövlar på stan, men hittar inga som passar. Alla skaften är så stora, så det blir världens glapp på mig med mina smala ben
Sen var det städning etc etc
PUSS på er!