• nu är jag fruL

gravid? när märker man av det?

Ja ungefär hur länge efter det man blivit gravid dvs ägget befruktats kan man börja känna av det?
    Jag känner mig illamående och har haft ägglossning för ett par dagar sedan max. Kan jag redan känna av en eventuell graviditet eller är det bara inbillning?

• Svar på tråden gravid? när märker man av det?
  • sweetstreet

Cicci!
    Håller tummarna för att du får mannen på bättre humör!

Själv ska vi iväg på långweekend och drar vid lunch idag! JIPPIEEEEE!!!!! :) :) :)
    Längtar supermycket!

Ska enligt beräkningarna ha ÄL ungefär nu tror jag. Men har inte haft tid att kolla med stickor eller så, utan försöker nog köra varannan-varje-dags-principen denna gången. Fast det knäppa är att när man inte kollat böjen så funderar man hela tiden på "hm, tänk om det är idag då vore det bäst att ha 6 då och då, men tänk om det var igår, då hade det bästa varit att ha 6 de och de dagarna, och tänk om det är i övermorgon då vore det bäst....osv osv...." HELT SJUUUKT!!!!!
    Varför kan man bara inte SLÄPPA DETTA?????

• Liten med Mindre

Tjata inte Cicci - lura honom att tro att det är hans idé. :)

Kanske börja med att pigga upp honom med lite ryggmassage...fredsmäkling du vet.

Håller för övrigt med om att vissa sötsaker äter man, trots att de är äckliga. Princesstårta hör dit. Och den toscamazarin jag fick nu, överbliven från ett möte. Det smakade fett och socker.

• Liten med Mindre

Dags att gå - trevlig helg på er alla!

• sweetstreet

Mindre,

Skönt att se att 6-torkan verkar gjort uppehåll för din del med, iallafall för den här gången ! :)

Vi har faktiskt lyckats komma i stämning både igår o idag vilket känns väldigt bra med tanke på min äggstatus, hehe! ;)
    Man får hoppas det håller i sig och att jobbstressen och tröttheten håller sig borta!

Ha en skön helg!!

• Snart så....

har alla tagit helg eller?

Själv ska jag hem om ett tag och laga fläskfile med gorgonzolasås och ugnsstekt potatis/grönsaker mmmmm...
    gott vin till och sen borde jag få igång m2b :D

• sweetstreet

Snart så,

Jag är fortfarande kvar!
    Har insett att jag alltid kommer in helt snett i tråden (rent tidsmässigt alltså!!) eftersom vi ligger 6 timmar efter här jmfrt med Sverige. Så all morognkorrespondens försöker jag läsa ikapp till min frukost. Och sedan när jag kommer till jobbet så är det ju redan eftermiddag i Sverige.

• sweetstreet

Och sedan sitter jag och pratar med mig själv på eftermiddagen (här) eftersom de flesta gått hem då för att det är kväll i Sverige. Knasigt...!

• sweetstreet

Typ som nu ungefär... Särskilt illa är det på fredagar har jag listat ut. För då verkar folk gå hem så tidigt från jobbet för att göra helg.

Bra för er :) dåligt för mig :( som sitter ensam kvar på tråden...

• sweetstreet

Hoppas iallafall att alla som cyklar på samma cykel som jag får till det nu i ÄL-tiderna!!!!!
    Och FruL Man vet aldrig när det kan tänkas slå till så deppa inte redan!!!!!

• sweetstreet

Nu ska jag också ta helg faktiskt!
    Och nästa vecka blir det till att skaffa nytt namn på nya tråden! :)

Svar på tråden gravid? när märker man av det?